ניצחון וגמר

בשני ייערך משחק בחצי גמר פליאוף הכדוריד: הפועל אשדוד, האלופה ומחזיקת הגביע, מוליכה 1:2 על הפועל ראשל"צ ותארח אותה במקיף ט' ב-20:00. ניצחון ואשדוד בגמר הפלייאוף.

הכל מוכן למשחק הרביעי בחצי גמר פליאוף האליפות בליגת ווינר מחר (שני): באשדוד לא רוצים משחק חמישי, רוצים לסיים הכל בבית. הפועל אשדוד, האלופה ומחזיקת הגביע בכדוריד, מוליכה 1:2 בסדרת חצי גמר הפליירוף על הפועל אלטשולר שחם ראשל"צ ותארח אותה במקיף ט' ב-20:00. ניצחון ואשדוד בגמר.

פריבאניץ' מהפועל ראשון וריסטו וויאצ'יץ' מהפועל אשדוד במפגש הקודם צילום: משה דהן הפועל אשדוד

בקבוצה הוציאו הועדה לאוהדים: "הפסקת האש נכנסה לתוקפה, אבל בנו אש אחרת בוערת לקראת המשחק הרביעי בחצי גמר פליאוף האליפות בליגת ווינר מול הפועל ראשל"צ. כל האופציות על השולחן – ניצחון ומעפילים לסדרת הגמר. הפסד – ונגררים למשחק חמישי בחוץ. אז במשוואת שקט יענה בשקט – האנרגיות מהיציע של האוהדים יתורגמו לעוד אנרגיות על מגרש. בקיצור, זה הזמן להתייצב – תגיעו. 20:00. מקיף ט' באשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך