מחר שביתה ברשות העירונית

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי: "עוצרים את שוד הארנונה של אשדוד".

שביתה גם במערכת החינוך. לדברי ראש העיר התכנית של הממשלה היא להכניס את ידיה לקופה העירונית ולשדוד באמצעות חקיקה למעלה מ- 50 מליון ש"ח מכספי הארנונה.
ד"ר יחיאל לסרי

עיריית אשדוד תשבית החל ממחר, ה-15 במאי, יחד עם כמעט כל הרשויות במדינת ישראל, את כל השירותים העירוניים לרבות מערכת החינוך. החרגה יחידה תהיה מערכת החינוך המיוחד שתפעל כסדרה.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אני מודע לכך שמדובר בהודעה עם משמעויות קשות בעיקר להורים ולתלמידים במערכת החינוך שכבר הושבתו מלימודים בשל מבצע מגן וחץ, ואני מתנצל בפניכם על הפגיעה, אולם תאמינו לי שממשלת ישראל לא הותירה בידינו כל ברירה.

התכנית של הממשלה היא להכניס את ידיה לקופה העירונית ולשדוד באמצעות חקיקה למעלה מ- 50 מליון ש"ח מכספי הארנונה שלנו , כספים שנועדו לתת שירותים בחינוך, ברווחה, בתרבות, בספורט, בנקיון ועוד לטובת רשויות חלשות. הדאגה לרשויות חלשות נכונה וחשובה אבל לא על חשבון הארנונה של כל אחד מאיתנו, אנחנו משלמים מיסי מדינה ולמדינת ישראל יש מקורות תקציביים לקדם את הרשויות החלשות מבלי לפגוע בנו, אנחנו שעושים כל מאמץ לייעל תהליכי עבודה על מנת לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

אם החוק לא ייעצר, תיגרם פגיעה חמורה בשירות לכל תושב ותושבת ולא נוכל בכלל לקדם את הפיתוח העירוני ולכך לא נסכים בשום פנים ואופן. זאת לא החלטה שקיבלתי בקלות, אני מודע למשמעויות ולמחירים שאתם משלמים, אולם כנגד השוד הזה לא נוכל לשתוק.
הממשלה הזאת וכל ממשלה שתחליט להכניס את ידיה לקופה של עיריית אשדוד ולפגוע בשירות לתושבי העיר, תיתקל בהתנגדות עזה.
אני קורא לראש הממשלה ולשר האוצר לעצור מידית את החקיקה הלא הגונה ולא הוגנת. הארנונה של אשדוד רק לאשדודים!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך