ניצחון לפרוטוקול.

מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ נגד הפועל ירושלים, שלא קבע לאף אחת מהקבוצות. המשחק נגמר בניצחון אשדודי 0:1. נותר מחזור לסיום העונה.

זה היה משחק לפרוטוקול. אבל גם משחק כזה בראשון בין מ.ס אשדוד להפועל ירושלים באצטדיון טדי בירושלים, צריך לדעת לעבור יפה, לפחות רשמית. בסיום נרשם בפרוטוקול כי אשדוד לקחה את כל הקופה עם 0:1.  נותר משחק אחד מול מכבי ת"א והעונה תסתיים.

בדקה ה-11 נרשם אירוע ראשון בדש חתך מצד ימין וסובב חזק לפינה הרחוקה, שוער אשדוד, סהר חסון הדף לעבר הראש של טוגי, שנגח החוצה מ-10 מטרים. האירוע הבא היה בדקה ה-28 וגם אז בעט ביטון מירושלים גבוה מעל לשער, אחר טעות בהגנת אשדוד.

מ.ס אשדוד מצידה יצאה להתקפה 7 דקות לסיום המחצית, זסנו הגביה מימין ומוגיס נגח החוצה. מוגיס הוסיף החמצה (44) כשנגח מקרוב לחוץ. זה נגמר מאופס. עוד מחצית לפרוטוקול..

בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)..

מ.ס אשדוד עלתה על הלוח בדקה ה-60. הגבה מצוינת של רועי לוי, מצאה את הראש של אלעד שחף שנגח מחמישה מטרים פנימה 0:1 לאשדוד. שער בניסיון הראשון למסגרת.

המחצית השנייה הייתה ברובה בעיקר בין רחבות (עם החזקת כדור שווה), כיאה למשחק שלא ישנה כבר כלום. ירושלים עוד הגיעה לחצי הזדמנות (83) אבל גם היא הוחמצה על ידי אגבדיש. מזל מנגד (87) היה ליד הקורה. אשדוד זכתה בנקודות עם ניצחון בן שער אחד ותחכה לשבת לעוד משחק אחד לפרוטוקול לפני הים…

מ.ס אשדוד: חסון, זסנו, חכמון, גיל כהן, קמהאני, סבן, הרוש (חטאב, 84), רועי לוי (מזל, 84), שחף (אברג'יל, 77), אקולטסה (מוצ'ה, 46), מוגיס (ממאטה, 70).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך