הסתיים מבצע "חץ ומגן"

אשדוד חזרה לשגרה

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "אני מודה לכם על אורך הרוח והאחריות שגיליתם, ועל ההקפדה על ההנחיות, ומאחל לכל תושבי אשדוד חזרה רגועה ומוצלחת לשגרה".
אשדוד מבט על
צילום: טל אקוקה

גם אשדוד חוזרת לשגרה לאחר סיום מבצע "חץ ומגן" וכניסת הפסקת האש. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי פרסם הודעה בה הודיע על החזרה המלאה של מערכת החינוך, המלמדת מעל לכל על החזרה לשגרה. הוא גם הודה לתושבי העיר שגילו אורך רוח ונשמעו להנחיות  של גורמי הביטחון.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "הורים יקרים, בתום הערכת מצב שקיימנו ובהתאם להנחיות עדכניות של פיקוד העורף נחזור  לשגרת לימודים באשדוד. מערכת החינוך תפעל באופן מלא. אני מודה לכם על אורך הרוח והאחריות שגיליתם, ועל ההקפדה על ההנחיות, ומאחל לכם ולילדיכם ולכל תושבי אשדוד חזרה רגועה ומוצלחת לשגרה".

מבצע "חץ ומגן"  הסתיים ואשדוד נמצאה אף היא בטווח הטילים והרקטות שנורו מעזה. בסך הכל  נורו 17 טילים ורקטות ו-12 מתוכם יורט על ידי כיפת ברזל.

יום רביעי
8 טילים
6 יירוטים
ללא נזקים ללא נפגעים
—————————————-
.יום חמישי
אזעקה
טיל חולף
———————————
שבת 13.00
4 טילים
2 יירוטים

שבת 15:00
4 טילים

4 יירוטים

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך