שימו לב

ראש העיר: "חובה עלינו לשמור על ערנות ודריכות גבוהים"

העביר מסר לקראת שבת בגלל המצב. ד"ר לסרי: "להיות קרובים למרחב מוגן או הכי מוגן שיש, ויציאה מהבית רק לצרכים חיוניים". לאור המצב הביטחוני נפתח קו חם לסיוע נפשי על ידי השרות הפסיכולוגי אשדוד.
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר אשדוד  ד״ר יחיאל לסרי, העיר מסר לתושבי העיר הודעה לקראת שבת בשל המצב הביטחוני אשר טרם נרגע. ראש העיר מבקש מתושבי העיר להיות קרובים למרחב חוגן ולצאת מהבית רק לצרכים חיוניים".

ד"ר לסרי: "תושבי אשדוד, לקראת השבת, אני מבקש להזכיר כי אנו נמצאים עדיין במצב חירום וכל הנחיות ההתנהגות וההתגוננות עדיין בתוקף. במיוחד לאור הירי בשעה האחרונה שכלל את הרי ירושלים, והידיעה בסיום הערכת המצב של ראש הממשלה, על הפסקת השיחות להפסקת אש בתיווך מצרים. חובה עלינו לשמור על ערנות ודריכות גבוהים, בדגש על הקפדה להיות קרובים למרחב מוגן או הכי מוגן שיש, ויציאה מהבית רק לצרכים חיוניים".

ראש העיר המשיך: "לידיעתכם, כל הפארקים והחופים יהיו סגורים, וכוחות הביטחון של העיריה ידאגו לאכוף את ההנחיה הזו. אני גם קורא לציבור המתפללים, להיות ערניים בדרך לבית הכנסת, ולגבאי בתי הכנסת- אנא, דאגו לקיים תפילות רק בבתי כנסת עם מרחב מוגן.
משימת העל שלנו היא שמירה על חיי אדם. אנחנו מחזקים את ידי מפקדי צה"ל וחייליו, ומתייצבים יחד כדי לעבור את המערכה הזאת בע״ה בשלום.…"

לאור המצב הביטחוני נפתח קו חם לסיוע נפשי על ידי השרות הפסיכולוגי אשדוד. ניתן לפנות במידת הצורך לתמיכה 24/7  08-9524034

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך