"המלאכים בצהוב" של עיריית אשדוד מתקנים לכם את הממ"ד

מבצע מגן וחץ: אנשי העירייה מתקנים חלונות ודלתות ממ״ד תקולים בבתי התושבים ומשדרגים את הביטחון. השירות ניתן ללא תשלום

מיד עם ההודעה הלילה (יום שלישי) על פתיחת המבצע בעזה, נכנסו צוותי העבודה המיוחדים של עיריית אשדוד לפעולה והחלו לטפל בפתיחת דלתות וחלונות ממ"דים תקולים של התושבים. עד עתה התקבלו 60 פניות שכולם נמצאים בביצוע עבודה על ידי "המלאכים בצהוב" של העירייה.

השירות ניתן ללא תשלום והוא נועד לחזק את החוסן העירוני, ממש כפי שהיה בסבבים קודמים. במקביל, תגברה העירייה בהוראת ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי את צוותי העבודה, סיירת המוקד העירוני, עובדי אגף החופים, עובדי מנהל מערכת החינוך וארגון ידידים כדי להגביר את תחושת הביטחון הכללית. בעירייה קוראים לתושבים לפנות למוקד 106 על כל בעיה בממ"ד, והם יגיעו לסייע.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: "העירייה פועלת במתכונת חירום החל משעות הבוקר המוקדמות, וכולנו מגויסים לשמירה על בטחון התושבים. אני קורא לכולם להישמע להוראות, לא לקחת סיכונים מיותרים ולעדכן את המוקד העירוני והביטחון על כל חשש או תקלה הדורשת תיקון. אני מתעדכן כל העת על ההתפתחויות במצב הביטחוני, ונמשיך למסור מידע חשוב לתושבים עד לחלוף המתיחות"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך