בן 96 דקר את אישתו והתאבד
לפני זמן קצר דווח למשטרה כי אדם בשנות השמונים לחייו דקר את אשתו בשנות השמונים לחייה בדירה ברחוב גיא-אוני בעיר אשדוד. ניידות סיור של משטרת אשדוד הגיעו למקום וזיהו כי הבעל ניסה להתאבד בתלייה. צוות מד"א החל בניסיונות החייאה בבעל אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו האשה פונתה כשהיא בהכרה ובמצב קל – בינוני לקבלת טיפול רפואי.
פאראמדיקית מד"א רוית מרטינז שהגיע למקום סיפרה: "נכנסו לדירה יחד עם כוחות המשטרה, גבר כבן 96 שכב בדירה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותו. האישה כבת 90 שהייתה בהכרה מלאה סבלה מפצע מדמם בפלג גופה העליון, הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בשטח והיא פונתה במצב קל לבי"ח ברזילי."





