ניצחה באשדוד, אבל "הפסידה" בחיפה.

מ.ס אשדוד אירחה את הפועל באר שבע למשחק שהיה משמעותי רק מבחינת באר שבע, שנאבקת על האליפות. באר שבע ניצחה 0:1 אבל חיפה ניצחה אף היא את מכבי ת"א, ושמרה על פער 4 הנקודות. אשדוד החמיצה פנדל.

בדקה הראשונה של המשחק העשן של אוהדי באר שבע לא אפשר למשחק בין מ.ס אשדוד לבאר שבע, להיפתח. אחרי שהעשן התפזר הסתבר כי בתום המשחק באר שבע ניצחה 0:1, במשחק שאשדוד הייתה שווה בו נקודה, אבל מכבי חיפה, המובילה, אחריה היא רודפת, ניצחה אף היא את מכבי ת"א,  1:3. פער ה-4 הנקודות מחיפה נשאר כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה.

באר שבע התחילה בכל הכח (דקה 3) בכדי לכבוש ולהשאיר לעצמה אופציה מול מכבי חיפה. . קלימלה הגיע לאחד על אחד ברחבה בעקבות החזרת כדור רעה של אשדוד, אך ג'רפי עצר אותו. עברו 3 דקות ובאר שבע כבשה. טיבי שלח מסירת עומק נהדרת, חמד נתן לכדור לחלוף על פניו בדרך לספורי, שהמשיך לשער, 0:1 לבאר שבע.
אשדוד כמעט חזרה למשחק עם שער ודאי, אבל סבג בעט כדור ממטרים ספורים מול השער למשקוף ולחוץ. רועי לוי (41) ניסה גם הוא, אבל גלזר לקח את הכדור. אשדוד לחצה בדקות האלה, באר שבע רצתה לרדת להפסקה עם יתרון של שער ועשתה הכל לשמור על התוצאה. היא גם עשתה זאת.
אוהדי באר שבע והאבוקות. (צילום: טל אקוקה)..
אשדוד הייתה צריכה להשוות בדקה ה-60. שביט מזל הוציא רוחב והכדור הגיע לסבג שהמשיך בבעיטה חזקה. גלזר הדף למשקוף. צבטקוביץ' עלה גם הוא להתקפה (64) ובעט כדור שהיה קרוב מאוד לשער של גלזר. בדקה ה-68 אשדוד קיבלה פנדל. ה-VAR ראה עבירה על ממאטה. צבטקוביץ' לקח את הפנדל וגלזר בזינוק מצוין לקח אותו.
בסיום באר שבע אומנם עשתה את המוטל עליה וסימנה ניצחון חשוב מול אשדוד, 0:1 במגרש שקשה מאוד לקחת בו נקודות, אבל מבחינתה נותרו שני מחזורים, ואוןלי במחזור הבא חיפה תוכרז אלופה. אשדד מבחינתה תחכה עוד שני מחזורים שהעונה תגמר ותנסה לעשות את זה בכבוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (ממאטה, 46), צבטקוביץ', כהן, קמהאני (קופרמן, 75), סבג, סבן, הרוש (שחף, 60), רועי לוי, מזל (אדיר לוי, 78), מוגיס (אקולטסה, 60).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך