אירוע קשה

ילד בן שבע נפל ממרפסת ביתו בקומה 4. מצבו קשה.

האירוע התרחש ברובע ח' באשדוד. אור בריזל ויהודה שילר חובשי איחוד הצלה : "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא".

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילד (כבן 7) שנפל מגובה ברובע ח' באשדוד.

אור בריזל ויהודה שילר חובשי איחוד הצלה מסרו: "לדברי השכנים הילד נפל ממרפסת ביתו בקומה הרביעית. לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לו בזירה הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא במצב קשה".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים וממליצים לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות ולהתקין סורגים ואמצעי הגנה בחלונות ומרפסות, בפרט בבתים או מוסדות בהם יש ילדים ופעוטות שעלולים ליפול מגובה.

דוברות מד"א: בשעה 16:47 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על ילד שנפל מגובה של כ-4 קומות בבניין מגורים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח אסותא ילד בן 7 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. טימור

חובש רפואת חירום במד"א דודו חנונה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הילד מחוסר הכרה לאחר שנפל מגובה של מספר מטרים. מיד הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם בשטח שכלל קיבועים ומתן תרופות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך