כיאה לאלופה. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עלתה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר

מחזיקת הגביע והאלופה המכהנת גברה בחוץ, 30:33 על הפועל ראשל"צ, עם 14 שערים של וויאצ'יץ'.
הקפטן קושנרוב בדרך לשער. (צילום: הדר ואן ולא\, איגוד הכדוריד).
עונת 2022/23 בליגת העל בכדוריד מתקרבת לשלבים המכריעים, ובשישי יצאו לדרך סדרות חצי גמר הפלייאוף, בשיטת הטובה מחמישה משחקים. הסיפור המרכזי מהמשחק הראשון של שני החצאים – שתי קבוצות החוץ השיגו ניצחון, לקחו את הביתיות ועלו ל-0:1. הפועל אשדוד גברה 30:33 על הפועל ראשל"צ, ומכבי ראשל"צ השיגה 30:31 דרמטי ביותר על א.ס רמה"ש.
למרות המאזן הרע בליגה ביחס לעונות הקודמות וביחס לאיכות הסגל, האלופה המכהנת ומחזיקת הגביע שלוש עונות רצופות יודעת להופיע במשחקים הכי חשובים. והנה, היא גנבה את הביתיות במשחק הראשון של הסדרה עם יכולת משכנעת מאוד מול מי שהוליכה את הטבלה כמעט כל העונה הסדירה.
צילומים: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד.
המשחק בנחלת יהודה לא היה צמוד במיוחד ברוב שלביו, אך לקראת דקות הסיום הצליחו שחקניו של הרבויה פאזין לצמצם להפרש של שער אחד בלבד, אלא שריסטו וויאצ'יץ' עזר לסגור עניין לטובת הקבוצה של אנדראה ווקייביץ' עם 14 שערים כולל אחד חשוב מאוד פחות משתי דקות לבאזר. מנגד, אולג אסטרשפקין נפצע בקרסול במהלך המחצית השנייה ולא ברור כרגע מתי יוכל לחזור לשורות הקבוצה מראשל"צ.
כבשו לאשדוד: ריסטו וויאצ'יץ' 14 (מ-17), עמית סטלמן 5 (מ-5, כולל 4 פנדלים), אור פרקש 4, עמרי קושמרו ואלכסנדר באביץ' 3 כ"א, ניבו לוי 2, ווק מילנקוביץ' ואיתי סוויסה 1 כ"א. סבטיסלב וורקיץ' סיפק 12 עצירות מ-41 זריקות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך