איך לוודא שעורך הדין שלנו – מומלץ באמת

תמונה: freepik

כמעט כל אחד צריך בשלב כזה או אחר להיעזר בעורך דין. לפעמים אנו נעזרים בעורך דין בגלל עבירת תנועה ולפעמים נפנה אליו כדי שיכין לנו חוזה שכירות, חוזה ששכירות בלתי מוגנת או כל חוזה אחר. 

עורכי דין נדרשים לעריכת הסכמי ממון, הסכמים בין מעסיקים לעובדים, טיפול בעניינים עסקיים, ייצוג בפשיטות רגל ובנושאים רבים אחרים. ובכל פעם שנצטרך עורך דין, יש דבר אחד שכדאי לוודא מראש – שעורך הדין שלנו מומלץ באמת. 

קבלו כמה טיפים ושיטות שיעזרו לכם לבדוק האם עורך הדין שאליו אתם רוצים לפנות, הוא מקצועי, אמין ומומלץ מכל הבחינות. 

מה זה אומר עורך דין מומלץ באמת 

 

בואו נתחיל בהגדרת המאפיינים של עורך דין שהוא מומלץ באמת, ואיך מזהים את זה לפי המלצות. 

  • מספר הממליצים – אם הרבה אנשים ממליצים על עורך הדין שלכם, סביר להניח שמדובר באמת בעורך דין מצוין. המלצה אחת או שתיים בדרך כלל לא מספיקות כדי לגבש תמונת מצב מדויקת. 
  • המלצות ממשיות עם ערך – לא כל ההמלצות מפורטות ולכן צריך לשים לב מה בדיוק מתואר בהמלצה. אם מישהו כתב באיזה פורום או באתר המלצות שעורך דין או עורכת הדין שלו הם "מצוינים," זה לא מספיק. גם "עורך דין מעולה" זה לא פירוט שאומר הרבה. לעומת זאת, אם מישהו פירט עד כמה עורך הדין היה מחויב לטיפול, שהוא ייצג בצורה אמינה, אנושית, הסביר הכל והיה מאוד זמין ללקוח – זו כבר המלצה שנותנת ערך.  
  • המלצות עם פרטים מזהים – לא תמיד ממליצים ברשת יפרטו את הפרטים המזהים שלהם. יחד עם זאת, אם יש פרטים מזהים מסוימים, אפילו עיר מגורים, שם פרטי, לפעמים תמונה של הממליץ או צילום של מכתב המלצה, זה אומר הרבה. המלצות כאלה נחשבות לאותנטיות ושווה להתייחס אליהן. 
  • זמן פרסום ההמלצה – עדיף שלפחות חלק מההמלצות שמצאתם אודות עורך הדין, הן מהזמן האחרון. אם מצאתם המלצות מהזמן האחרון ולא רק המלצות מלפני חמש או עשר שנים, זה בהחלט מועיל.  

איך לאתר המלצות על עורך הדין שלנו 

כמה טיפים היכן תוכלו לאתר המלצות אודות עורך הדין:

  • חפשו המלצות באתרים מתמחים שמרכזים המלצות על עורכי דין. 
  • אם ראיתם המלצות באתר של עורך הדין, קראו אותן לעומק כדי לוודא שהן נראות מקוריות ואותנטיות. 
  • בדקו האם יש המלצות ברשתות חברתיות או בפורומים משפטיים. 
  • חלק מעורכי הדין שומרים מכתבי תודה, שיכולים למעשה להוות המלצה בעלת ערך. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך