"במחצית זלגו לי דמעות"

משה אוחיון, עוזר מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים במסיבת העיתונאים בסיום משחק ההפסד 3:1 מול מכבי נתניה בחצי הגמר. רן בן שמעון לא הופיע כי איבד את הקול.
אוחיון, מימין והודבר אדי נודל, במסיבת העיתונאים בסיום משחק חצי הגמר.

אכזבה קשה הן לא המילים שיכולות אפילו לתאר את מה שהיה אתמול בחדר ההלבשה של מ.ס אשדוד בסיום משחק ההפסד 3:1 מול מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה, כשבמחצית נתניה כבר מובילה 0:3. המאמן רן בן שמעון לא הגיע למסיבת העיתונאים, כי איבד את קולו  עוד במחצית. מי שהגיע היה עוזרו משה אוחיון, שידע לבטא היטב את ההרגשה של כולם.

משה אוחיון : "אני מנסה לחשוב מה קרה במחצית שפיגרנו כבר 3:0. ניסינו להבין מה קרה לנו. בתקופה האחרונה דווקא שיחקנו מצוין. עשינו הרבה טעויות במחצית הראשונה ומ-3 אפס אי אפשר היה לחזור. לא חשבנו ככה להתחיל את המשחק. אמרנו לשחקנים כמה חשוב למועדון להגיע לגמר ואפילו לקחת את הגביע. במחצית הדמעות כבר זלגו אותי. חלמתי להגיע עם אשדוד לגמר. זה מועדון שמתקדם,  אסור לנו להראות ככה. אבל אלה השחקנים שהביאו אותנו לחצי הגמר ואנחנו גאים בהם על זה. אני מאוכזב עבור משפחות שלמול של אוהדים שהגיעו לראות אותנו"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך