נגמר החלום

שני שערים מהירים של מכבי נתניה הביאו לפיגור של 0:2 לאשדוד כבר אחרי 9 דקות בחצי גמר גביע המדינה בבלומפילד. אשדוד "לא הופיעה" למחצית הראשונה, החזירה מעט מכבודה במחצית השנייה, אבל זה נגמר 1:3 לנתניה, ובהדחה מחצי הגמר. נגוז חלום הגביע.
צילום: טל אקוקה.

היסטוריה נבנית בשלבים. מ.ס אשדוד הפכה להיות קבוצה שהדי.אנ.איי שלה הוא הצלחה. ביום שלישי בערב, בבלומפילד, הגיע השלב הבא, להפוך לקבוצה שמצליחה לעשות מעבר לזה. לעשות היסטוריה. אשדוד פגשה בחצי הגמר את מכבי נתניה. ניצחון היה מביא  אותה מרחק צעד מההצלחה הזו – גמר גביע המדינה, מעמד שלא הייתה בו מעולם. בסוף התברר שהחלום יחכה לפעם אחרת. זה נראה היה יותר כסיוט מבחנתה. אשדוד "לא הגיעה" למחצית הראשונה, צימקה בשנייה בשער, אבל נתניה ניצחה 1:3 ועלתה לגמר הגביע.

חשוב לציין שאשדוד שיחקה ללא עושה משחק. זה היה בולט. שלושת עושי המשחק שלה נפצעו בזמן זה או אחר. הברזילאי סלינס גמר את העונה כבר לפני כמה חודשים טובים, חמודי כנעאן גם הוא נפצע וגמר את העונה לפני שבועיים וחצי ומיכאל אוחנה לא היה כשיר למשחק. נקודת פתיחה גרועה לאשדוד.

הפתיחה של נתניה מצד שני הייתה שונה לגמרי. נראה היה שהמשחק נגר לפני שנפתח. כבר אחרי 6 דקות החלום התרחק. בוריס אינו ניצל ערבוביה ברחבת אשדוד לשלוח כדור מדויק לפינה בכדי לקבוע 0:1 לנתניה. מהיר. מהיר מידי. עברו רק 3 דקות והמשחק נראה גמור. ג'ראפי טעה והרחיק כדור לא טוב ובלינקי עשה מזה 0:2. הלם באשדוד. מזה קשה לחזור.

בדקה ה-23  ג'ראפי עוד הוציא כדור מסוכן של טאמווסי לקרן, לפני שהמשחק נגמר בדקה ה-35. עוד מתפרצת של מכבי נתניה, נגמרה בכדור חכם של איתן אזולאי לבלינקי שהמשיך בבעיטה חכמה לרשת, צמד שלו וזה כבר 0:3. יעקב בריהון יכול היה לתת איזו תקווה עם ההזדמנות הראשונה של אשדוד לשער, כשנגח מול שער ריק מתוך חמש לחוץ, כדור שחייב היה לפגוש את הרשת, אבל כנראה שלא הולך אז לא הולך. אשדוד ירדה למחצית, אבל זה נראה כמו שריקת הסיום.

הקהל לפחות הגיע. (צילום:. משה סידי).

רן בן שמעון פתח את המחצית השנייה עם שני חילופים, מוגיס והרוש, המטרה הייתה לעשות משהו אחר. להגיע יותר מפעם אחת למצב מסוכן אחד מול שער נתניה. היא אומנם נראתה טוב יותר מהמחצית הראשונה הגרועה שלה, אבל לא סיכנה ממש את שער  של איתמר ניצן, שוער נתניה.

אבל זה קרה בכל זאת. בדקה ה-65 שביט מזל שקיבל הזדמנות בהרכב הפותח נגח פנימה 1:3 יש סיכוי? נתניה ירדה אחורה לשמור על התוצאה ואשדוד התחילה ללחוץ יותר להשיג את השני. נתניה מצידה התעסקה בבזבוז זמן ברגעים האלה.

בן שמעון.
בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

בדקה ה-80 מוגיס יכול היה לכבוש את השני של אשדוד. ניצן שוער נתניה טעה בהרחקה, ומוגיס יכול היה לכבוש מול שער ריק, אבל בעט את הכדור לחוץ. איזו החמצה. החמצה שיכולה הייתה לשנות משחק. המחצית הזו הייתה מבחינת אשדוד האפשרות להחזיר בעיקר את כבודה שאבד במחצית הראשונה. מוגיס החמיץ עוד הזדמנות באחד על אחד מול ניתן (90), לפני שהשריקה של אביעד שילוח סיימה את המשחק ב-1:3, ואת חלום הגביע.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אוואני (קמהאני, 69), צבטקוביץ', גיל כהן (הרוש, 46), רועי לוי (זסנו, 81), סבג, סבן (אקולטסה, 23), שחף (מוגיס, 46), בריהון, מזל. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך