עמית סטלמן ממשיך בשורות קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לעוד עונה

זה קורה לפני סדרת חצי הגמר יד מול הפועל ראשון לציון, שתפתח בשישי. סטלמן: "אני שמח ומאושר להמשיך לעונה נוספת במשפחת הפועל אשדוד. מהרגע הראשון ידעתי שהגעתי למקום הנכון".
מועדון הכדוריד של הפועל אשדוד הודיע כי עמית סטלמן הנהדר ממשיך בשורות האלופה לעונה נוספת. זה קורה רגע לפני שנכנסים ל'מאני-טיים' של העונה ופתיחת סדרת חצי גמר פליאוף האליפות ביום שישי מול הפועל ראשון לציון.
"הארכתי חוזה לעונה נוספת, וזו תהיה העונה השלישית שלי באשדוד. אני שמח ומאושר להמשיך לעונה נוספת במשפחת הפועל אשדוד. מהרגע הראשון ידעתי שהגעתי למקום הנכון. קיבלו אותי בזרועות פתוחות ובאהבה גדולה מהשנייה הראשונה ומאז המטרה שלי וכמובן של הקבוצה כולה היא להחזיר להם בתוצאות טובות על המגרש ובתארים", שיתף סטלמן, שהתייחס גם לפתיחת הסדרה מול הפועל ראשל"צ.
"אנחנו שמחים ונרגשים לחזור לשחק לאחר פגרת נבחרת ארוכה. זה כבר מדגדג באצבעות. זכינו למנוחה ולהתאוששות קלה מרבע הגמר – וזה הזמן לתת הכל בישורת האחרונה. זה הולך להיות קרב קשה מאוד מול קבוצה מצויינת ואני רוצה לקרוא לאוהדים המופלאים שלנו לבוא ולתמוך בנו כמו שרק הם יודעים ולעזור לנו במערכה הזו – רק בעזרתם נצליח לעשות זאת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך