בן שמעון: "להגיע עם אשדוד לגביע – יש לזה משמעות מיוחדת"

אמר את הדברים, היום, שני, במסיבת העיתונאים לקראת חצי גמר גביע המדינה בשלישי (בלומפילד, 20.30) הקפטן בן זקן: "זכייה היא סוג של אמרה שיכולה להוציא את המועדון לדרך יותר טובה"
בן שמעון ובן זקן וחבר...

היום, שני נערכה מסיבת עיתונאים משותפת למ.ס אשדוד ומכבי נתניה, לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה בכדורגל, שייערך מחר, שלישי, באצטדיון בלומפילד (20.30).

רן בן שמעון ממאן מ.ס אשדוד: "חסר לי זכייה בגביע, אבל אני הכי נהנה מהדרך. להגיע עם אשדוד לגביע – יש לזה משמעות מיוחדת, מועדון שמעולם לא היה במעמד הגמר. אנחנו רוצים לעשות דברים שלא עשו לפנינו, לשבור תקרות זכוכית. זה הדבר המרגש ביותר. יש לנו סגל מצוין, יעלו 11 שחקנים מעולים, אני סומך על הסגל הזה ומתעסק רק במי שנמצא. פציעות זה חלק מהחיים שלנו. חמודי כנעאן היה באימון היום ונתן את ברכתו, זה היה מרגש, אבל הסגל מלא וחזק".

המאמנים והקפטנים. צילום: ההתאחדות לכדורגל.

טום בן זקן: "זה יכול להיות תואר ראשון, אם נזכה, זכייה היא סוג של אמרה שיכולה להוציא את המועדון לדרך יותר טובה. לשם אנחנו שואפים. בעזרת השם אני מאמין ומקווה שנצליח. יש לנו סגל שחקנים מצוין, אני בטוח שה-11 שיעלו יעשו את הכי טוב שלהם. לאט לאט אנחנו מתחילים להחזיר את הקהל, יש פה דור צעיר ואנחנו רוצים להביא להם גביע".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך