מיכאל אוחנה אמור להיות בסגל מ.ס אשדוד לחצי הגמר

הקשר חוזר מפציעה, ונשמר כל התקופה למשחק בבלומפילד בשלישי (20.30) מול מכבי נתניה. מוגיס לא יהיה בסגל. כ-4000 צופים אמורים ללוות את אשדוד למשחק.
אוחנה.

במ.ס אשדוד עשו בתקופה האחרונה הכל להכשיר את מיכאל אוחנה, קשרה של הקבוצה לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה, בשלישי (בלומפילד, 20.30), מול מכבי נתניה.

שלושת הקשרים עושי המשחק של מ.ס אשדוד לא כשיירם. הברזילאי לוקאס סלינס, גמר את העונה לאחר שעבר במהלכה ניתוח ברצועה הצולבת, חמדי כנעאן עבר לאחרונה את אותו הניתוח וצפוי לחזור בסיבוב השני בעונה הבאה ואוחנה פצוע זה זמן רב.

ברור שאוחנה, גם אם יישחק, לא יוכל לשחק משחק שלם. נראה כי הוא יישמר לחלק האחרון של המשחק, אם יהיה בו צורך. בקבוצה לא שילבו אותו במשחקים האחרונים, בכדי לא לסכנו. מנגד מי שלא יישחק הוא החלוץ זאכריה מוגיס שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי.

קהל מ.ס אשדוד. (צילום: משה סידי)

בקבוצה מעריכים כי כ-4000 צופים יגיעו למשחק ללוות את הקבוצה בבלומפילד. כזכור הקבוצה יצאה במצבע של כרטיס ב-50 אחוז וחולצת הקבוצה, בכדי לעודד את הקהל להגיע. לאחרונה יש מגמת חזרה של הקהל למשחקי הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך