עו"ד אלעד דנוך מתמודד לקדנציה נוספת לראשות מחוז דרום בלשכת עוה"ד וברשימה למועצה הארצית

עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום הזוכה לתמיכת אלפי עורכי דין הכריז לאחרונה כי יתמודד בבחירות שיתקיימו ביוני 2023 על קדנציה נוספת • בנוסף, יעמוד בראש סיעה למועצה הארצית, הגוף המבצע של לשכת עורכי הדין • דנוך: "עובדים מסביב לשעון עבור ציבור עורכי הדין"
צילומים : אוהד שביט, מור צידון

עו"ד אלעד דנוך יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין הודיע כי יתמודד לקדנציה נוספת בתפקיד. "הדרום יקר ללבי ועל כן אני שמח לבשר לכם שהחלטתי להתמודד לראשות מחוז דרום, יחד עם הרשימה בראשותי לוועד המחוז – 'המחוז מנצח'", הודיע לאלפי תומכיו. "לפני כשמונה שנים התחלתי את המסע שלי בלשכת עורכי הדין, נבחרתי לראשונה לוועד המחוז כעורך דין צעיר שרצה לעשות שינוי אמיתי, שינוי שבא מהבטן ומהלב, כי האמנתי שאפשר אחרת. מהר מאד תרגמנו את זה לעשייה בשטח ועבדנו קשה מאוד, מסביב לשעון, למען ציבור עורכי הדין, והתוצאות מדברות בעד עצמן".

דנוך, 38, מתגורר באשקלון, נשוי, ואב לשתי בנות. בוגר תואר ראשון ושני במשפטים, בעלים של משרד עורכי דין, עם שלוחות באשקלון ובאר שבע, משרדו מדורג בין המשרדים המובילים לפי דירוג דנ'ס 100, ו-BDI. הוא חבר המועצה הארצית בלשכה, וחבר הוועדה לבחירת רשמי הוצאה לפועל.

דנוך מסכם בימים אלה ארבע שנים בתפקידו כיו"ר מחוז דרום, וקצר שבחים רבים על תפקודו – בין היתר הוביל רפורמות משמעותיות לציבור עורכי הדין בדרום הן בתחום ההשמה, האקדמיה, הדיגיטל והשירות, הקים לשכות קשר בכל ערי המחוז ודאג לשים דגש כל נושא השירות, לרבות יצירת חללי עבודה (טרקלינים) בתוך בתי המשפט בדרום. הוא שם דגש על עורכי הדין החדשים, הקים עבורם את מועדון "פייב" והוביל את פרויקט המאסטרים המקנה להם חונכות של עורך דין ותיק, כאשר התיק נעשה דרך שכר מצוה.

"הצלחנו לטעת שורשים עמוקים ולגעת בלבבות", אמר דנוך בהכרזתו. "היינו איתכם בצחוק, וגם בעצב, בשגרה ובחירום, חיבקנו את הצעירים, למדנו מהוותיקים, אבל בעיקר היינו שם עבורכם, בכל מקום ובכל זמן, הפכנו את הלשכה בדרום לבית חם.
"את המהפכה במחוז דרום אנחנו רוצים להביא גם למישור הארצי. לכן הפעם, יש חידוש מרענן, החלטנו להתבסס על אלפי הקולות של המחוז והקמנו רשימה למועצה הארצית שהיא הגוף המחוקק והמבצע של לשכת עורכי הדין, בו מתקבלות ההכרעות החשובות ביותר לעתיד המקצוע והלשכה.

"לרשימה בראשותי, "לשכה מנצחת" המתמודדת למועצה הארצית יוכלו להצביע עורכי דין מכל רחבי הארץ – בחירה בנו תחזק את יכולת ההשפעה ברמה הארצית לשם הגנה על המקצוע שאנחנו כל-כך אוהבים וחיזוק מעמד עורכי הדין".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך