3 טיפים לבחירת מכשירי חשמל מתאימים למטבח

בשנים האחרונות אנו עדים להתקדמות משמעותיות בעולמות הטכנולוגיה והחשמל, כתוצאה מכך אנו רואים מאות אלפי משקי בית פרטיים בישראל לצד עסקים ומסעדות אשר בוחרים להתחדש במוצרי חשמל פונקציונאליים ואיכותיים אשר מהווים חלק אינטגרלי ובלתי נפרד מן העולם והמטבח המודרני בו אנו חיים. באמצעות מכשירי חשמל איכותיים המתאימים למטבח שלנו אנו יכולים לשדרג את המטבח אלפי מונים הן מבחינה עיצובית, פונקציונאלית ואף להפוך את מלאכת הכנת המזון לקלה ופשוטה הרבה יותר. אנו מאמינים שיש לכם לא מעט שאלות בכל הקשור לרכישת מכשירי חשמל, אנשי המקצוע של קוביז החליטו לרכז עבורכם מספר טיפים, נקודות והיבטים שיעזרו לכם לבחור נכון
תמונה: FREEPIK

בראש ובראשונה: הגדירו לעצמכם תקציב

בראש ובראשונה כאשר אתם ניגשים לרכוש מכשירי חשמל אתם תרצו לאפיין את הצרכים שלכם. אלו מכשירי חשמל אתם צריכים למטבח שלכם, האם אתם מעוניינים במטבח קומפלט או שמא אתם מעוניינים במוצרי מטבח ספציפיים. כמו כן תצטרכו להגדיר לעצמכם תקציב לכל אחד מן המוצרים האלו, תוכלו לקבל אינדיקציה ראשונית לגבי מחירים מסקר שוק קטן שיעזור לכם להבין מה סקאלת המחירים של המותגים השונים. כאשר אתם מגדירים לעצמכם תקציב אתם מגיעים בצורה נכונה יותר אל המלאכה ולא תמצאו את עצמכם עם חריגות גדולות הרבה יותר מן התקציב שלכם – בסופו של יום המטרה שלנו להתחדש אך עדיין לשמור על תזרים מזומנים נכון, יש גם חופשה בסוף השנה…

עבדו אך ורק אל מול חנות המתמחה בתחום

כיום מחיפוש קטן במנועי החיפוש וברשתות החברתיות אנו רואים עשרות ואף מאות חנויות המציגות את עצמן כמתמחות בעולם מכשירי החשמל. אנו נרצה לעבוד אך ורק אל מול חנות המתמחה בתחום, חנות זו צריכה להיות בעלת ניסיון, ותק ומוניטין בתחום. כמו כן אנו נרצה לבדוק שבחנות הזו נותנים לנו את האפשרות לקבל ייעוץ ואפיון לצרכים שלנו – כך נוכל להתאים בצורה מושלמת את מכשירי החשמל לצרכים שלנו.

פונקציונאליות זה חשוב, אך התאימו את מכשירי החשמל לחלל בצורה הרמונית

אנו מאמינים שפונקציונאליות זה אחד הדברים החשובים ביותר, בסופו של יום כל מוצרי החשמל היום נותנים לנו את האפשרות לשלב בין מודרניות ופונקציונאליות בצורה מושלמת אך לפני שאנחנו נכנסים ל"עולם משחקים" שלא נגמר אנו צריכים לזכור שכל מכשירי החשמל צריכים להתכתב בצורה הרמונית ועיצובית בצורה מושלמת אחד עם השני ועם החלל של המטבח שלנו בבית. לכן אנו נרצה להתאים את המוצרים לעיצוב הכללי של המטבח שלנו, לקרמיקה, לעיצוב מסביב (במקרים של סלון פתוח עם מטבח גם לסלון), כמו כן אנו נרצה להתאים את כל אחד מן מוצרי החשמל בצורה עיצובית ופונקציונאלית אחד לשני – כך שנוכל לקבל הרמוניה מושלמת בחלל.

איך לבחור חנות מכשירי חשמל?

בחירת חנות מכשירי חשמל איננה מלאכה פשוטה, יחד עם זאת ריכזנו עבורכם מספר נקודות שיעזרו לכם לבחור את חנות מכשירי החשמל הטובה ביותר עבורכם:

  • ניסיון לצד ותק בתחום – אנו נרצה לבדוק שהחנות שאיתה אנו עובדים הינה חנות בעלת ניסיון לצד ותק בעולמות מכשירי החשמל, חנות זו תדע לגשת אל המלאכה שלנו בצורה נכונה ולהתאים עבורנו את המוצרים הטובים ביותר כתוצאה מהידע שרכשה במהלך השנים. Kubiz הינה אחת מן קבוצות החשמל הגדולות בישראל והחלה את דרכה כבר בראשית שנות ה -50.
  • מוניטין – אנו נרצה לעבוד אך ורק עם חנות בעלת מוניטין חיובי בתחום, אנו מאמינים שמוניטין החנות אומר לא מעט על הדרך שבה היא מתייחסת ללקוחות החנות, שירות שניתן לאחר רכישה, ייעוץ איכותי ונכון במהלך הרכישה ומוצרים פונקציונאליים, עיצוביים ואיכותיים. לכן בדקו את המוניטין של החנות.
  • היצע רחב ומגוון – אנו לא רוצים לבחור מתוך קטלוג קטן ומוגבל, לכן אנו נרצה לבדוק שהחנות שממנה אנו רוכשים מציעה לנו היצע רחב ומגוון של מגוון רחב של מוצרי חשמל למטבח – כך נוכל להיות בטוחים שהגענו למקום הנכון עבורנו. באתר KUBIZ תוכלו למצוא מגוון רחב של מכשירי חשמל.
  • ייבוא אישי – לעיתים אנו נרצה מוצרים שלא נוכל למצוא באף חנות, לכן אנו נרצה לוודא שהחנות איתה אנו עובדים בעלת מחלקת ייבוא במהלכה ניתן לבצע ייבוא אישי ללקוחות החברה של מכשירי החשמל שהם צריכים. כמו כן אנו נרצה לוודא שיש צוות ייעוץ אשר ילווה ויתן מעטפת מלאה לאורך כל התהליך – משלב בחירת מכשירי החשמל, דרך ליווי בייבוא נכון ואיכותי ועד הגעת המוצר לפתח הבית.
  • אתר אינטרנט לצד חנויות פרונטליות – לא לכולנו יש זמן להגיע אל חנויות פרונטליות, לכן מעבר לחנויות פרונטליות אנו נרצה לוודא שלחנות יש אתר אינטרנט והיא נותנת את האפשרות גם לבצע ייעוץ און-ליין בכל הקשור לרכישה והתאמה של מכשירי חשמל. 

אמרתם מכשירי חשמל – אמרתם KUBIZ

אם חיפשתם אחר חנות המתעסקת במכשירי חשמל אין מן הנמנע שהגעתם למקום הנכון עבורכם. הקבוצה החלה את ראשית דרכה בשנות ה – 50 כחנות רהיטים ומוצרי חשמל קטנה בטבריה והפכה במרוצת השנים לאחת מן המעצמות המובילות בישראל בעולם מכשירי החשמל. כיום הקבוצה מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרי חשמל איכותיים ונחשקים מן המותגים המובילים והאיכותיים בעולם ועושה זאת במטרה למנוע את "פערי התיווך הגבוהים" ולתת לצרכן את האפשרות לרכוש את אותם מוצרים במחירים האטרקטיביים ביותר.

הקבוצה הפכה לביתם השני של עשרות אלפי לקוחות בישראל ומלווה אתכם ללא לאות משלב הייעוץ והרכישה ועד לאחר הרכישה בכל בעיה שתצוץ, מתן יחס אישי ומקצועי לצד רמת שירותיות גבוהה הינם אבני הסלע של הקבוצה.

אנו מזמינים אתכם לבחור נכון – זה הזמן לבחור קוביז.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך