יואב ג'ראפי יקבל מנוחה מול מכבי נתניה בשבת

ולא רק הוא. נראה כי עוד כמה שחקנים יישמרו לקראת חצי גמר גביע המדינה מול...נתניה בשלישי בן שמעון: "המשחק הזה חשוב בפני עצמו, כי אנחנו רוצים למקום הרביעי, אבל אין ספק שהמחשבה העמוקה יותר היא כלפי הגביע".
צילום: משה סידי.

מ.ס אשדוד תפגוש בשבת (18.30, אצטדיון נתניה) את מכבי נתניה למשחק במסגרת הפלייאוף העליון בגביע המדינה אבל מה שיעניין אותה הוא מפגש כמה ימים מאוחר יותר שוב מול נתניה, בחצי גמר גביע המדינה, בבלומפילד.

כמו שזה נראה מספר שחקנים יישמרו לקראת חצי גמר גביע המדינה. השוער יואב ג'ראפי לא יישחק ובמקומו ייפתח סהר חסון. גם הקפטן טום בן זקן לא יישחק וגם מיכאל אוחנה, שאמור לשחק מול נתניה רק בחצי הגמר בגלל פציעה. לעומתם עשוי המגן דיוויד קופרמן לקבל דקות ראשונות לאחר פציעה ארוכה שהשביתה אותו.

בן שמעון ואוחיון. (צילום: משה סידי)

רן בן שמעון התייחס למפגש הכפול מול נתניה ובעיית הפציעות: "יש בזה יתרונות. אתה נותן דקות לשחקנים שלא קיבלו מספיק דקות העונה. אתה רוצה לקבל עוד רעיונות לקראת חצי הגמר, ואתה משתמש במשחק הזה כאיזשהו מנוף. המשחק הזה חשוב בפני עצמו, כי אנחנו רוצים למקום הרביעי, אבל אין ספק שהמחשבה העמוקה יותר היא כלפי הגביע. הצלחה של כל אדם בחיים זו המוכנות לתכנית ב'. אנחנו עכשיו בשבוועת האלה מאותגרים מאוד על ידי פציעות, חוסרי, חוסר מזל, צריך לדעת להתמודד גם עם התקופות האלה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך