יורם מרציאנו נבחר ליו"ר מ.ס. אשדוד

חבר הכנסת לשעבר יורם מרציאנו הוא יו"ר מועדון ספורט אשדוד, כך הוחלט בישיבה מיוחדת שקיימה העמותה בעקבות התפטרות היו"ר הקודם, מנדל דוידוביץ'. בנוסף, יחליף מרציאנו את ג'קי בן זקן בהנהלת מינהלת הליגה

יורם מרציאנו נבחר ביום רביעי האחרון על ידי חברי עמותת מ.ס. אשדוד לכהן כיו"ר מועדון ספורט אשדוד, וזאת לאחר התפטרותו של מנדל דוידוביץ' מהתפקיד לפני כשלושה שבועות. מרציאנו, שכיהן גם כסגן ראש עיריית לוד, עבר להתגורר באשדוד בשנים האחרונות וקבע בה את ביתו.

כיושב ראש, ייצג את המועדון במוסדות ההתאחדות לכדורגל ואף ימלא את מקומו של ג'קי בן זקן בהנהלת מינהלת הליגה, וזאת כדי לאפשר לבן זקן להתרכז בהליך המשפטי שהוא נמצא בעיצומו. מרציאנו, שבחודש הבא יחגוג 51 בא מהעולם הפוליטי. הוא שימש חבר כנסת מטעם מפלגת העבודה בכנסת ה-17 ובשלהי ה-18, והיה חבר מועצת העיר לוד וסגן ראש העיר בה. עוד לפני כן, שימש כעוזרו של שמעון פרס במשך שנים במשרד האוצר, במשרד החוץ ובמשרד ראש הממשלה. היה יועצה של דליה איציק בזמן שהייתה שרת התעשייה והמסחר ומנהל משרד ראש הממשלה בקריית הממשלה ברמלה.

בשיחה עם "אשדוד אונליין" אמר מרציאנו: "אני חבר בעמותת מ.ס. אשדוד מזה מספר חודשים, וכאשר הציעו לי להתמנות ליושב ראש לא חשבתי פעמיים. את כל חיי הקדשתי לפעילות ועשייה ציבורית, וגם כאן אני אקדיש את כל כולי למען המערכת הזו שנקראת מ.ס. אשדוד".

אתה בכלל מבין בכדורגל?
"אני לא בא להיות מאמן או מנהל מקצועי כך שזה פחות רלוונטי, אבל אני אוהב ספורט בכלל וכדורגל בפרט. מה שחשוב הוא שאני אוהב ילדים ונוער, פעלתי רבות למען ילדים ואמשיך לעשות זאת גם במסגרת מ.ס. אשדוד".

תמשיך את מדיניותו של בן זקן?
"צריך להיות ברור לכולם, ג'קי הקים פה מפעל חיים וצריך לקבל פרס ישראל על מה שהוא עשה פה עם הילדים והנוער. בזכות המערכת המפוארת הזו פחות בני נוער הגיעו לרחוב או התדרדרו לעבריינות, ואני כמי שנלחם כל חייו כדי לשקם צעירים, יודע להעריך את העבודה האדירה שנעשית מדי יום במערכת הזו".

ומה יקרה בעתיד כשג'קי יתפנה לשוב ולהתעסק בקבוצה?
"חייבים להבין שתפקיד היו"ר כלל לא קשור לג'קי, אלא התפנה בעקבות התפטרותו של מנדל דוידוביץ'. כל עוד העמותה תרצה שאעמוד בראשה, כך יהיה ואני מצידי אעשה את הכל כדי להמשיך ולהוביל את המערכת שנקראת מ.ס. אשדוד קדימה, גם בתקופות הקשות וגם בהצלחות והשמחות שעוד יבואו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך