סגנית של כבוד

שנה אחרי שעשתה זאת באותו מקום בדיוק, זכתה הערב, חמישי אליצור רמלה באליפות ליגת העל בכדורסל נשים ה-12 בתולדותיה, בתום ניצחון 54:62 במשחק החמישי והמכריע של סדרת הגמר הנהדרת מול מכבי בנות אשדוד, שנותרה עם הסגנות ועם הרבה מאוד כבוד.
צילומים: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

יש לנו אלופה חדשה-ישנה בליגץ העל בכדורסל נשים, לעונת 2022/23. אליצור לנדקו רמלה הייתה צריכה להזיע הערב הרבה, אבל בתום משחק צמוד ומותח מול מכבי בנות VJEZ אשדוד, ניצחה 54:62 והשלימה 2:3 בסדרת גמר פלייאוף נהדרת ואיכותית. מכבי בנות אשדוד שוב סגנית, אבל עשתה אתץ זה בקלאס עם הרבה כבוד כשחזרה ל-:2 בסדרה לאחר שפיגרה 2:0.

שוב אלופה.

שלשה נהדרת וסל של ווקר השוו את התוצאה ל-53:53 שתי דקות לסיום. עבודה הגנתית נהדרת של אשדוד מנעה מרמלה להגיע לסל אבל שלחה את אוסטין לקו העונשין – וכאם החלה הבריחה: הסנטרית קלעה את הזריקה הראשונה, החטיאה את השנייה, אבל קלארק התנפלה על הכדור וסחטה עבירה רביעית של קמבייג' ששלחה גם אותה אל הקו. קלארק אומנם קלעה גם היא רק פעם אחת מהקו, אבל שלשה ענקית שלה בהתקפה הבאה העלתה את רמלה ליתרון 53:58 קריטי, דקה אחת לסיום המשחק.

אלכס כהן קלעה פעם אחת מהעונשים לזכות אשדוד, וזה בדיוק מה שעשתה גם אוסטין שנשלחה אל הקו מהצד השני. חצי דקה לסיום לקחה היידמן זריקה לשלוש, אבל הפעם זה לא נכנס, הריבאונד נחת לידיים של רמלה וברון נשלחה אל הקו. האייסמנית של רמלה קלעה פעמיים, כהן איבדה את הכדור בהתקפה שאחרי והנקודה הבאה של בבקינה מהקו סגרה עניין. 54:62 לרמלה בסיום, שמחזירה לעצמה את צלחת האליפות בדיוק במקום שבו זכתה בה בשנה שעברה.

קלעו לאשדוד: היידמן 20, ווקר 17, קמבייג' 8, כהן 4, סהר 3, יצחקי 2.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך