באשדוד הפקחים מחלקים היום….שקיות

חוגגים עצמאות במרחב נקי ומסודר. סיימתם ל"מנגל" לא לשכוח לאסוף בסיום הבילוי, להשליך הכל לשקיות שעובדי העירייה הציבו בפארקים.

עצמאות הוא גם חג המנגל הלאומי, והפארקים העירוניים ערוכים לקלוט את כל מי שחשקה נפשו בסטייק, פרגית או אפילו איזה שיפוד צמחוני עם עגבניות ובצל.

הפקחים העירוניים מסיירים בפארקים ומחלקים משעות הבוקר ….. שקיות אשפה, דואגים שתמיד יהיה נקי ונוח לבילוי. סיימתם.ן , לא נשכח לאסוף בסיום הבילוי, להשליך הכל לשקיות שעובדי העירייה הציבו בפארקים וליהנות מבילוי נקי ומושלם.

באשדוד יש 262 פארקים בתוך השכונות, קטנים, בינוניים וגדולים, אלפי מ"ר של ריאות ירוקות, גני משחקים, גני כושר, מדשאות ירוקות ועוד, המייצרים מרחבים שכיף לבלות בהם במשך שעות ארוכות.

בחודש האחרון , ממש כפי שאנחנו עושים לאורך כל השנה, עברו, ניקינו, צחצחנו וליטשנו את כל הפארקים ברחבי העיר כדי שלכולנו יהיה כיף לצאת אליהם בחג וליהנות באווירה טובה וירוקה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך