סיפורה של המדינה שהוקמה ב-48, ברחוב העצמאות 48 באשדוד

הסיפור של דיירי בניין עצמאות 48 מספר את סיפורה של המדינה, ובתוך זה גם את סיפורה של העיר אשדוד המורכבת מ-99 קהילות עולים שהקימו עיר ומדינה

ברובע הסיטי שוכן לו בניין עצמאות 48 ובו מתגוררים צעירים.ות, ותיקים ועולים חדשים, חילונים ומסורתיים. ביוזמת מנהלת רובע סיטי -מע"ר הם התקבצו לצילום מיוחד, מחזיקים בידיהם את דגלי ישראל 🇮🇱 מחייכים ומנופפים לשלום. מעליהם, בקומה השישית, מניפה את הדגל אל על אילנה טומרקין, ניצולת שואה בת 90 שעלתה לישראל ב-1990 מאוקראינה, ויחד הם מסמלים את העם היהודי בתמונה אחת.

בקומה השישית, מניפה את הדגל אל על אילנה טומרקין, ניצולת שואה בת 90 שעלתה לישראל ב-1990 מאוקראינה,

הסיפור של דיירי בניין עצמאות 48 מספר את סיפורה של המדינה, ובתוך זה גם את סיפורה של העיר אשדוד המורכבת מ-99 קהילות עולים שהקימו עיר ומדינה. את ההשפעה והגיוון אנחנו מרגישים בכל תחומי החיים בעיר: קולינריה, תרבות, מגוון שפות ועדות, שיצרו יחד פסיפס תרבותי ייחודי.

רצועת החוף היפהפייה מוסיפה למרקם הזה טעם ים תיכוני נוסף ומיוחד, וביחד נוצרו ישראל הקטנה, המאוחדת והאוהבת, ואשדוד שאנחנו כל כך אוהבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך