הדי.אנ.איי של משפחת בן שמעון

שמעון בן שמעון, הוא מנהל גמ"ח חסדי מאור מאיר. גמ"ח שדואג כל שנה וכל השנה לנזקקים. אתמול נכדו נועם הררי, 14, רכש מכיסו ספריי שלג וחילק לכל ילד או ילדה באשדוד שראה שאין להם כי אינם יכולים לקנות. שמעון בן שמעון: "המורשת של בני מאור ז"ל עוברת גם לנכדים שלא זכו להכיר את דוד מאור".
נועם הנכד של שמעון בן שמעון, אתמול.

יש דברים שעוברים כנראה  בתורשה. ככה זה במשפחת שמעון בן שמעון, הנכדים הולכים בעקבות הסבא.

אין רבים בעיר אשדוד שלא מכירים את איש החסד, שמעון בן שמעון. בן שמעון מנהל כבר מעל עשור את גמ"ח 'חסדי מאור מאיר', על שמו של בנו מאור מאיר  ז"ל, שמת בטרם עת בגיל 16 בתאונה. שמעון בן שמעון ומשפחתו גילו עד כמה מאור תרם מכיסו, זמנו ואפילו מארוחותיו לנזקקים, והחליטו להמשיך דרכו והקימו את הגמ"ח. הגמ"ח עוזר כל שנה וכל השנה לנזקקים. הפרויקטים שעושה הגמ"ח הם רבים ונותנים מענה לכל המגזרים שזקוקים לעזרה.

אתמול, ערב חג העצמאות, הסתבר כי זה עובר בדי.אנ.איי. הנכד נועם הררי, 14, החליט לקנות מדמי הכיס שלו "ספריי שלג". אבל הוא אל קנה לעצמו, אלא קנה כמות גדולה בכדי לחלק לילידם וילידות באשדוד אשר לא יכולים להרשות לעצמם לקנות. נועם רצה שלא יהיו ילדים שיחסר להם וימנע מהם לחגוג כמו היתר. בדיוק ה"תורה" של הסבא…

שמעון בן שמעון: "גאווה. נכדי היקר נועם קנה מהדמי כיס שלו קרטון של ספריי שלג וחילק לכל ילד/ה שראה שאין להם ביד ספריי. אותי כסבא זה ריסק שהמורשת של בני מאור ז"ל עוברת גם לנכדים שלא זכו להכיר את דוד מאור"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך