טקס חלוקת דרגות למצטייני משטרת מרחב לכיש

היום התקיים במטה משטרת מרחב לכיש באשדוד טקס הענקת דרגות לשוטרים מצטיינים ופרידה מפורשי המרחב לרגל ראש השנה תשע"ו.

הטקס התקיים לראשונה במשכנו החדש של מרחב לכיש בעיר אשדוד במעמד סגן מפקד המחוז הדרומי תנ"צ פרץ עמר, מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי, סגל הפיקוד של משטרת מרחב לכיש, קב"ט עירית אשדוד מר אריה איטח, קציני המרחב, שוטרים, מתנדבים, גמלאים, פורשים ומשפחות שכולות. במהלך הטקס הוענקו דרגות לשוטרים ושוטרות אשר הצטיינו בפעילותם במהלך השנה האחרונה. בנוסף נערכה פרידה מרגשת מפורשים אשר שירתו במרחב לכיש ויצאו לגמלאות בחודשים האחרונים.

סגן מפקד משטרת המחוז הדרומי תנ"צ פרץ עמר הודה לשוטרי המרחב על עשייתם לאורך כל ימות השנה, והוסיף: "בשנה האחרונה השגתם הישגים יוצאי דופן במאבק הנחוש בפשיעה החמורה והמאורגנת. ישר כוח על עשייתכם".
מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי אמר בנאומו: "כמדי שנה אנו עורכים טקס חגיגי בו מוענקות דרגות לקצינים ושוטרים מצטיינים אשר בלטו בתפקודם במהלך השנה החולפת. השנה אני נרגש במיוחד, שכן זו הפעם הראשונה בה אנו עורכים את הטקס במשכננו החדש בעיר אשדוד. במהלך השנה טיפלנו באירועים רבים בכל תחומי החיים בגזרת לכיש. פעילותכם הוכיחה את עצמה לא פעם, ורק לשם דוגמא: הצלחנו להוריד בעשרות אחוזים את מספר אירועי הקמות הרעש במרחב בהשוואה לשנה הקודמת. נציין גם את פעילות ימ"ר לכיש אשר מתמודדים מדי יום מול הפשיעה החמורה באומץ רב, ומהווים את חוד החנית של משטרת מרחב לכיש בכל הקשור ללחימה בפשיעה החמורה. נכונו לנו עוד אתגרים רבים ואנו מחויבים לעשות הכל ע"מ לעמוד בהם על הצד הטוב ביותר".

להלן פירוט מקבלי הדרגות, בחלוקה לפי יחידות השירות בהם משרתים המצטיינים:
תחנת אשדוד:

רס"ר שלומית אברהם- גויסה בשנת 2002 לתפקיד מפעילת בסיס באק"מ אשדוד.
כיום משמשת כמש"קית רובע במשטרת אשדוד- תקודם לדרגת רס"מ.

שלומי ירוחם- גויס בשנת 2007 לתפקיד סייר במשטרת אשדוד. כיום משמש כמפקד יחידת שיטור העירוני של משטרת אשדוד – קודם לדרגת פקד.

תחנת קרית מלאכי:
רס"ל בן לוי – גויס בשנת 2013 לתפקיד סייר במשטרת קרית מלאכי.
כיום משמש כראש קבוצת סיור בתחנה- קודם לדרגת רס"ר.

תחנת שדרות:
רס"ר אורי קסאי- גויס בשנת 2005 לתפקיד סייר במשטרת שדרות.
כיום משמש כראש קבוצת סיור בתחנה- קודם לדרגת רס"מ.

רס"ר יורם טמנו- גויס בשנת 2005 לתפקיד לוחם במג"ב דרום.
כיום משמש כסגן ראש קבוצת הסיור במשטרת שדרות- קודם לדרגת רס"מ.

סמ"ש שילת מזוז- גויסה בשנת 2014 לתפקיד שוטרת חובה במשטרת שדרות- קודמה לדרגת סמ"ר.

היחידה המרכזית ( ימ"ר ) לכיש:
רס"ל נאור משה זדה- גויס בשנת 2012 לתפקיד בלש ביחידה המרכזית של משטרת מרחב לכיש- קודם לדרגת רס"ר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך