באשדוד חוששים כי מוגיס עלול להחמיץ את המשחק מול נתניה בחצי הגמר

נפצע ונטש את המשחק מול מכבי חיפה, בראשון. בן שמעון על המשחק: "אני יוצא מההפסד הזה הרבה יותר מחובר לקבוצה שלי, מאשר אחרי התיקו מול מכבי תל אביב במחזור הקודם"  
מוגיס לאחר הפציעה (צילום: טל אקוקה).

מ.ס אשדוד פצועה דווקא לפני חצי גמר גביע מדינה מול מכבי נתניה, בשלישי הבא. כרגע הרשימה כוללת את הקשר חמודי כנעאן שגמר את העונה, המגן דוייוד קורפמן, מיכאל אונה הקשר ולזה התווספו עוד שנייםן לאחר המשחק בראשון מול מכבי חיפה, הקפטן טום בן זקן והחלוץ זאכריה מוגיס.

לגבי מוגיס הרי שהחשש הוא שהוא גמר את העונה, או לפחות לא יוכל לשחק מול מכבי נתניה בחצי הגמר. מוגיס, כמו בן זקן נטש את המשחק לאחר הפציעה בשריר הירך האחורי. בעוד בן זקן יהיה כשיר, באשדוד מצפים לדעת מה יהיה לגבי מוגיס, אבל כמו שזה נראה, הסיכוי, כרגע, הוא נמוך.

המאמן רן בן שמעון התייחס למשחק ההפסד של קבוצתו, בשער בדקה ה-89 מול מכבי חיפה (1:2): "אני יוצא מההפסד הזה הרבה יותר מחובר לקבוצה שלי, מאשר אחרי התיקו מול מכבי תל אביב במחזור הקודם.  הקרע ברצועה הצולבת של חמודי כנעאן השפיע על כל המועדון. כאילו שכל המועדון קרע את הרצועה הצולבת. אין שחקן אחד שיוכל לחפות על ההיעדרות של חמודי. כולם יצטרכו לתרום יותר לקראת המשחקים שנותרו לנו ובתוכם משחק הגביע מול מכבי נתניה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך