מזל של אלופה

מ.ס אשדוד שנאבקת על המקום הרביעי, אירחה את מכבי חיפה שנאבקת על האליפות. דקה לסיום המשחק כבשה חיפה שער ניצחון של אצילי בפנדל בדר ל-1:2 ולאליפות.
צילומים: טל אקוקה.

מאמן מכבי חיפה היה על הקווים. השאלה במפגש הזה בין מ.ס אשדוד למכבי חיפה הייתה האם מדובר במאמן הנוכחי, ברק בכר שעומד לעזוב את חיפה לטובת אירופה, או רן בן שמעון, מאמן מ.ס אשדוד המוזכר כמיועד לתפקידו. במשחק הזה, הראשון באצטדיון הי"א, היו עוד דברים על הכף. אליפות שתתקרב לחיפה או מ.ס אשדוד תתקרב למקום הרביעי. בסוף הסתבר שצריך מזל של אלופים לחיפה עם שער בפנדל דקה לסיום המשחק שקבע ניצחון 1:2.

בן שמעון הלך על כל הקופה. הוא אומנם שמר את כל מי שהיה בסכנת צהוב שימנע ממנו לשחק בגביע, אבל הוא פתח עם שלושה בחוד, אקולטסה, מוגיס ושביט מזל במשחקו הראשון בהרכב. הוא ניסה לזכות בניצחון, בוודאי בבית אשדוד במהלך המחצית הראשונה הייתה שווה למכבי חיפה, כששתי הקבוצות לא מתקרבות יותר מידי לשער. האירוע הבולט היה בדקה ה23 כשמוגיס מתח את שריר הירך האחורי וכמו שזה נראה הוא את חצי הגמר יחמיץ. עוד מכה לאשדוד אחרי פציעתו של חמודי כנעאן שגמר את העונה.

מוגיס בדרך החוצה לאחר שנפצע. עלול כנראה להחמיץ את חצי הגמר. (צילום: טל אקוקה).

במחצית השנייה שוב אשדוד נפצעה. בדקה ה-55 נפגע הקפטן טום בן זקן ונאלץ לנטוש גם הוא את המשחק. חיפה כמעט ניצלה את ההרכב המשני של אשדוד בדקה ה-63. צ'יבוטה בעט כדור מתוך הרחבה של אשדוד לקורה ולחוץ. ההתקפה הראשונה המסכנת במשחק. צבטקוביץ' הוציא בראש (66) כדור שהגביה דיא סבא, שכבר הגיע לראש של פיירו ומשם ולשער. חיפה התקרבה.

שביט מזל יכול היה להפתיע את כולם. הוא הגיע למצב ברחבה (709, אבל המסירה שלו לממאטה לא הייתה מספיק טובה ואשדוד החמיצה את ההזדמנות הכי קרובה שלה לשער.

12 דקות לסיום חיפה עלתה ובצדק על הלוח. פיירו ניצל טעות בהגנת אשדוד של יצחק אספה המחליף ומסר רוחב לדין דוד, אקס מ.ס אשדוד, שנכנס כמחליף, והאחרון מול ג'ראפי עשה מזה 0:1. אבל אשדוד לא ויתרה. עברו 5 דקות בסך הכל. אספה שטעה בשער הראשון התחיל התקפה מצד ימין, מצא את סבג, שהמשיך לרועי לוי, לוי בנגיעה הגבי לתוך מרכז הרחבה ואדיר לוי המשיך מהאוויר פנימה 1:1. עברו 3 דקות אוותו אדיר לוי בעט כדור שנראה בדרך למהפך וג'וש כהן הדף כדור שהלך לחיבורים, לקרן.

דקה לסיום המשחק קבע השופט גרינפלד שיש לחיפה מזל של אלופות. שוב טעות בהגנת אשדוד, צבטקוביץ' (הצטיין עם אוואני בצד של אשדו) ניסה לעצור את הכדור, ומנע עם היד את הכדור. את הפנדל הפך אצילי לשער -1:2 חיפה. זה גם נגמר כך. חיפה, שמרה בשיניים, ובשלושה בלמים, על התוצאה וסימנה וי גדול בדרך לאליפות. אשדוד מצידה תתמקד בחצי גמר גביע המדינה בשלישי מול נתניה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (רועי לוי, 55), אווני, צבטקוביץ', קמהאני, סבג, סבן (אספה, 74), שחף, אקולטסה (אדיר לוי, 55), מזל (הרוש, 74), מוגיס (ממאטה, 23)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך