רן בן שמעון: "אנחנו באים לשחק מול קבוצה יוצאת מן הכלל"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לפני המשחק בראשון מול מכבי חיפה (אצטדיון הי"א, 20.30). מספר שחקנים שבסכנת צהוב לפני הרחקה לחצי גמר גביע המדינה , כנראה יקבלו מנוחה.
בן שמעון.

מ.ס אשדוד רוצה מקום רביעי ולכן היא חייבת לנצח בראשון (אצטדיון הי"א, 20.30), את היריבה שלהם, מכבי חיפה. במשחק האחרון בי"א ניצחה אשדוד 1:3, אבל אשדוד תגיע למשחק הזה "פצועה" יותר וגם עם שחקנים שעשויים לקבל מנוחה בכדי שלא יקבלו צהוב שימנע מהם לשחק בחצי גמר גביע המדינה מול מכבי נתניה.

רן בן שמעון המאמן אמר: "מעבר להשפעה קבוצתית אני מאחל לחמודי כנעאן החלמה מהירה. אין לי ספק שהוא יחזור מהר חזק ויותר טוב ממה שהיה. לאנשים טובים קורים דברים טובים. יש לנו סגל מצוין ונעשה כל משחק הכי טוב שאפשר".

בראשון מגיעה מכבי חיפה 

"אנחנו בתקופה שביקשנו לעצמנו. תקופה כפית וטובה שבה אנחנו משחקים ברמה הגבוהה של הכדורגל בישראל. מי שרוצה לשחק ברמות האלה צריך להקפיד כל משחק על הדברים הטובים. אנחנו באים לשחק מול קבוצה יוצאת מן הכלל. אנחנו צריכים לגרום ליריב שלנו להראות פחות טוב".

יש מחר מספר שחקנים בסכנת צהוב לפני הגביע

"חלק מהם ישחקן, חלק ישבו על הספסל, ונצטרך לשקול את חלוקת הסיכונים שלנו. נעשה את הדבר הכי טוב למען המועדון|".

בעניין הזה המדובר בארבעה שחקנים שצהוב נוסף יסכן את השתתפותם בגביע המדינה בחצי הגמר מול נתניה, המדובר בגיל כהן, זוהר זסנו, יעקב בריהון ואבענזר ממאטה. מי שייעדרו מלבד חמודי כנעאן שגנמר את העונה בגלל הפציעה ברצועה הצולבת, הם מיכאל אוחנה ודיוויד קופרמן שעדיין פצועים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך