סלינס ואוחנה אמורים בעונה הבאה להוביל את הקישור של מ.ס אשדוד

לגבי סלינס יבדקו את מצבו הבריאותי במחנה האימונים. בלם מ.ס אשדוד, ננאד צבטוקביץ' מחוזר באירופה ובישראל. האם יגיע למכבי חיפה אם רן בן שמעון יאמן שם?
סלינס. (צילום: משה סידי).

מ.ס אשדוד עוד חושבת העונה על המקום הרביעי בליגה ועל חצי גמר גביע המדינה, בכדי להגיע להישג העונה, אבל גם חושבים על העונה הבאה.

כמו שזה נראה, אחת השאלות המרכזיות תהיה בחוליית הקישור, במיוחד לנוכח פתיעתו של חמודי כנעאן. כמו שזה נראה שני שמות שכבר משחקים בקבוצה יהיו העוגן המרכזי, כרגע. המדובר במיכאל אוחנה והזר הברזילאי, לוקאס סלינס.

מיכאל אוחנה.

בלי קשר לפציעה של כנעאן, הוא היה אמור להימכר לאירופה, ולכן השאלה הזו הייתה עולה בכל מצב. עתה יקרה רק מצב שכנעאן יישחק בקבוצה בחלק השני של העונה, לאחר שיקום מהניתוח שעבר, ברצועה הצולבת. עד אז אשדוד תסתמך על השניים.

לגבי אוחנה, הוא חזר לקבוצה ולאחרונה סובל מפציעה, אבל הערכה היא שיחזור לשחק בחצי הגמר וגם יהיה חלק חשוב בחוליית הקישור בעונה האבה. העניין היא כשירותו הפיזית. לגבי סלינס, הוא עצמו עבר השנה ניתוח ברצועה הצולבת, וחזר לאימונים. אין לו חוזה לעונה הבאה, אבל כששיחק היו מאוד מרוצים ממנו. במחנה האימונים בקיץ יבדקו בקבוצה את כשירותו, ואם יהיה כשיר פיזית, הוא יוחתם.

צ'בטקוביץ'. (צילום: טל אקוקה)

בעניין אחר, הבלם ננאד צבטקוביץ' מחזור על ידי קבוצות בארץ ובחו"ל. לשחקן חוזה לעונה הבאה, אבל אם תגיע הצעה טובה, הוא יימכר. ראפיד וינה כבר עקבה, אבל נראה כי גם עקבו אחריו מסרביה, כנראה הכוכב האדום בלגרד, הקבוצה בה עשוי לאמן ברק בכר. בארץ הפועל באר שבע ומכבי חיפה מתעיינות. אם רן בן שמעון שמעומד לחיפה, יאמן, הוא ישמח לראות את צבטוקביץ' אצלו מאחר והוא מעריך מאוד את השחקן.. כמו שזה נראה, כרגע, בקיץ הקרוב טימותי אוואני, הבלם השני, יצטרך להתרגל לבלם חדש לידו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך