סער בוכבינדר קיבל מלגת ספורטאי מצטיין מראש העיר למשחקי ספיישל אולימפיק

המלגה בסך 5,000 ש"ח תסייע לו לממן את יציאתו למשחקי העולם של ספיישל אולימפיקס בברלין ביוני הקרוב.
ראש העיר וסער.
סער בוכבינדר הוזמן אתמול ללשכת ראש העיר אשדוד, דר' יחיאל לסרי, לקבל מלגת ספורטאי מצטיין בסך 5,000 ש"ח שתסייע לו לממן את יציאתו למשחקי העולם של ספיישל אולימפיקס בברלין ביוני הקרוב.
בערב פסח ספיישל אולימפיקס הוכרה כארגון גג רב ענפי בספורט תחרותי הישגי, אחד משלושה ארגונים אולימפיים המוכרים ע"י הוועד האולימפי העולמי International Olympic Committee (IOC) לצד האולימפיאדה והמשחקים הפארלימפיים. ספורטאים כמו סער מוכרים גם הם כספורטאים אולימפיים.
blank
ראש העיר ד"ר לסרי, סער ומנכ"ל רשות הספורט, יורם אסרף.
סער התקבל בחמימות רבה אצל ראש העיר, שהתעניין מאד לשמוע על סדר יומו ועל ההישגים שלו. ד"ר יחיאל לסרי אמר לסער: "באשדוד נעשות לאורך שנים פעולות נרחבות המשלבות ספורטאים של 'ספיישל אולימפיקס' ותושבים עם צרכים נוספים בכל תחומי החיים. ההישגים של סער מדברים בעד עצמם. הנחישות שלו ושל בני משפחתו, התמיכה העירונית והדחיפה קדימה של הסביבה הקרובה, הם המתכון להצלחה. אנחנו גאים בסער ובהישגים שלו".
סער הודה לראש העיר ולמנכ"ל רשות הספורט מר יורם אסרף והבטיח להמשיך להתאמן קשה עם המאמנים המסורים בכדי לייצג את אשדוד בכבוד ולחזור מהמשחקי העולם עם מדליה.
באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך