הולך רגל כבן 60 נפצע קשה בתאונת דרכים לאחר שנפגע מרכב מסחרי

התאונה ארעה ברחוב ז'בוטינסקי באשדוד. הוא פונה מחסור הכרה עם פגיעות ראש לבית החולים אסותא אשדוד. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים.
חובשים באמבולנס

תאונה קשה שנייה ביום אחד. לאחר התאונה בה מתה בת 45 הבוקר, ראשון, באשדוד, ארעה עוד תאונה קשה. גבר כבן 60 פונה לבית החולים אסותא אשדוד במצב קשה לאחר שנפגע מרכב מסחרי ברחוב ז'בוטינסקי בעיר.

דוברות מד"א: בשעה 14:22 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על הולך רגל שנפגע מרכב מסחרי ברחוב ז'בוטינסקי באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד, גבר כבן 60 במצב קשה עם חבלת ראש. חובש רפואת חירום במד"א יהונתן אליאס סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות, הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה."

מהמשטרה נמסר: "תאונת דרכים קשה בוחני תאונות הדרכים של המשטרה פתחו לפני זמן קצר בחקירת נסיבות תאונת דרכים קשה שאירעה ברחוב ז'בוטינסקי בעיר אשדוד, במהלכה הולך רגל נפגע ע"י רכב, וכתוצאה מכך הוא פונה באורח קשה לבית החולים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך