כל מה שצריך לדעת על שולחנות קפה

שולחן הקפה ממוקם בלב ליבו של הסלון. מדובר על שולחן מרכזי ומהותי ועל כן יש בלבחור אותו בצורה נכונה. מצד אחד, שולחן קפה אידיאלי יהיה שולחן מדויק מבחינת הגוון שלו, הגודל שלו והעיצוב שלו לספות שבסלון ומצד שני הוא יהיה פונקציונאלי וישרת את הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר. בסופו של דבר, שולחן קפה משמש עבור הנחת הקפה שלכם בצורה נוחה תוך כדי התרווחות על הספה. מדובר של שולחן שחייב להיבחר הן בהתאם לעיצוב ולדקורטיביות שלו והן בהתאם לפונקציונאליות שלו, לאיכות שלו ולהתאמה שלו לחלל
תמונה: pixabay

החשיבות של שולחן קפה בחדר הסלון

שולחן קפה הוא שולחן אשר מעניק לחדר סלון לא מעט אופי. בחירה בשולחן כזה או אחר מדגישה את האמירה העיצובית שאתם רוצים להביא לידי ביטוי בסלון שלכם. ידוע כי הריהוט המרכזי ביותר בסלון הוא מערכת הישיבה בחדר הסלון וכמובן השולחן במרכז החדר. מעבר לעובדה שהוא מביא לידי ביטוי אמירה עיצובית, הוא גם בעל חשיבות ומשמעות והוא משמש לצורך הנחת דברים עליו לרבות: כיבוד לאורחים, האוכל שאתם אוכלים וכמובן: כוס הקפה שלכם. ניתן למצוא מגוון רחב של שולחנות קפה לחדרי סלון, בין השולחנות הללו ניתן למצוא שולחנות שיש, שולחנות עץ טבעי או עץ משוחזר ועוד. המגוון הרחב ללא ספק מקשה על הבחירה ועל כן, אין ספק שחשוב להבין כיצד לבחור את השולחן הטוב ביותר עבורכם מכל בחינה וזאת בכדי שההתאמה שלו לחדר הסלון שלכם תהיה לא פחות ממושלמת.

כיצד תבחרו שולחן קפה?

חשוב מאוד לזכור כי שולחן קפה חייב להיות פרופורציונלי בהשוואה לספה שלכם. שולחן הקפה שאתם בוחרים צריך להיות לפחות חצי מהאורך של ספה שלכם וכמובן לא יותר ארוך מהספה עצמה. שולחן קפה בינוני בורך של שני שליש או שלושה רבעים הוא מושלם. כמו כן, גובה השולחן לא אמור להיות נמוך בהרבה מהגובה של הספה שלכם. חשוב שתיקחו בחשבון כי המקסימום צריך להיות 10 ס"מ ולא מעבר.

סוגים של שולחנות קפה

עוד פרמטר שאתם צריכים להביא בחשבון טרם תבחרו שולחן קפה לביתכם הוא הסוג של השולחן. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי שולחנות לרבות: שולחנות מרובעים, עגולים, מלבניים ועוד. בחירת סוג השולחן צריכה להיות בהתאם לסוג הספה שלכם. אם יש לכם ספה אופקית סטנדרטית כדאי לבחור שולחן קפה מלבני או אובלי, אולם, אם יש לכם ספה פינתית, כדאי מאוד שתבחרו בשולחן מרובע או עגול. חשוב לדעת כי ניתן למקם שולחן קפה בתור שולחן צד או לשלב שני שולחנות קפה קטנים.

גוון וחומר גלם

פרמטרים נוספים שיש לשים עליהם דגש טרם בוחרים שולחן קפה הוא הגוון של השולחן, כאשר חשוב מאוד גם במקרה הזה להתאים גוון לספה שלכם ולא לרכוש גוון שסותר באופן כלשהו את צבע הספה שלכם. גם חומרי הגלם שמהם עשוי השולחן מהווים דבר חשוב ביותר. על מנת להקפיד שהשולחן יחזיק מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב וישמור על המראה הטוב שלו, חשוב מאוד לוודא כי הוא עשוי מחומרי גלם איכותיים ועמידים המספקים לו יציבות נדרשת ומאפשרים לו להישמר לאורך זמן רב.

אם אתם מחפשים שולחנות קפה איכותיים לביתכם, בחרו בשולחנות הקפה של מג'יק מומנטס. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך