נקודה מבלומפילד.

מ.ס אשדוד יצאה לבלומפילד למשחק מול מכבי ת"א, בכדי לחזור עם נקודות, לשמור על מרחק סביר מהמקום הרביעי. זה הסתיים בתיקו 1:1,
אקולסטה חוגג עם מזל וזסנו.

בערך אחרי 20 דקות הגיעה הידיעה לבלומפילד שהפועל ירושלים, יריבתה של מ.ס אשדוד על המקום הרביעי, מובילה 1:2 על מכבי חיפה! בדקה הזו היה ברור לאנשי מ.ס אשדוד כי כל תוצאה מלבד ניצחון, בבלומפילד, מול מכבי ת"א והקהל שלה, יהיה מבחינתה התרחקות גדולה מידי מהמקום הרביעי שיכול להוביל לאירופה.  זה נגמר עם תיקו 1:1. נקודה חשובה מבלומפילד.

מכבי ת"א החלה בלחץ גדול על שער אשדוד. אשדוד חיכתה למטה וקיוותה למצוא את כנאן בירהון ומוגיס, ואת מכבי ת"א לא מוכנה. בדקה ה-12 ערן זהבי שלח בעיטה מסוכנת וטןם בן זקן שלח את הגוף ומנע שער בטוח. דקה אח"כ גויוגון (13) שלח כדור אדיר למשקוף של אשדוד. מכבי ת"א התקרבה לשער. אשדוד לא נראתה בדקות האלה.

מכיב המשיכה ללחוץ ואוואני (37) חילץ כדור מסוכן בגופו (מחצית מצוינת שלו) ואשדוד הסתפקה בהרחקת הכדור וניסיון אולי לצאת למתפרצת. היא אומנם אל הצליחה לעשות את זה למעט פעמים בודדות, אבל שמרה על התוצאה המאופסת עד למחצית.

בן שמעון. (צילום: טל אקוקה).

מכבי המשיכה בלחץ כבר בפתיחה של המחצית השנייה (47) יובאנוביץ' נגח מקרב קרן מעל לשער. קיניקובסקי ניסה גם הוא (49) כדור מ-20 מטרים, ומצא את ג'ראפי שוער אשדוד מוכן. בדקה ה-60 מכבי ת"א עלתה ליתרון משער של זהבי, אבל לאחר 2 דקות ה-VAR ביטל. אשדוד במשחק.

אשדוד התקרבה במחצית הזאת יותר אל החלק של מכבי ת"א, העזה יותר ובדקה ה-70 היא השיגה פנדל. זוהר זסנו בפריצה מצןינת בצד ימין שלח רוחב ולוקאסן נגע ביד. את הפנדל לקח חמודי כנעאן, שהחמיץ כבר 3 פנדלים. רגע לפני שבעט הוחלט שאקולטסה יבעט, והוא בעט. מדויק פנימה 0:1 אשדוד. הלם בבלומפילד.

מכבי ת"א חיפשה לחזור והצליחה בסוף בדקה ה-79 לעשות את זה. הגבהה מצוינת של אלייה לראש של זהבי והפעם גם ה-VAR לא מנע את השער של זהבי 1:1. אבל גם אשדוד העזה. 7 דקות לסיום אלעד שחף הגיע למצב של שער מרחק 6 מטרים והוא בעט מעל השער. אשדוד העזה יותר ותקפה יותר בדקות האלה. מחצית שונה לגמרי של אשדוד  שנתנה לה בצדק נקודה אחת.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (הרוש, 65), צבטקוביץ', אוואני, גיל כהן, סבן (זסנו, 46), סבג (אדיר לוי, 80), שחף, בריהון (אקולטסה, 65), כנעאן, מוגיס (מזל, 65).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך