בן שמעון: "המקום הרביעי הוא יעד אמתי"

לאחר איבוד הנקודות מול הפועל ירושלים, תנסה מ.ס אשדוד להשיג נקודות דווקא בבלומפילד מול מכבי ת"א (20.00). המאמן רן בן שמעון מסמן מטרה. חמודי כנעאן יחזור, יעקב בריהון מועמד לפתוח הרכב ודיוויד קופרמן ומיכאל אוחנה ייעדרו.
בן שמעון. (טל אקוקה)

במוצאי השבת האחרונה, כשאשדוד איבדה נקודות לא צפויות מול הפועל ירושלים, שפתחה ממנה פער של 3 נקודות מהמקום הרביעי בה היא נמצאת, הבינו בקבוצה כי את הנקודות היא תצטרך למצוא במקום אחר, אם היא רוצה להיות רביעית בתום העונה. במוצאי שהבת היא תפגוש את מכבי ת"א בבלומפילד (20.009, מקום שממנו קשה לחזור עם נקודות, אבל המאמן בן שמעון מבהיר כי יש לו ולקבוצה שלו מטרה.

רן בן שמעון: "חוזרים להיות אנחנו. מוכנים אגרסיביים חכמים, שזו הקבוצה שלנו, ומנסים להיות כמה שיותר טובים, כי כמה שאתה יותר טוב הופך את מכבי לקבוצה פחות טובה, ומכבי נמצאת בתוקפה טובה. המקום הרביעי הוא יעד אמתי. כל משחק עד סוף השנה הוא יעד מבחינתנו, נרצה מאוד לסיים מקום רביעי, ולעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים".

מבחינה מקצועית הרי שחמודי כנעאן, שנעדר בגלל צהובים מול ירושלים, יחזור. יעקב בריהון יפתח כנראה אף הוא. מי שייעדרו הם מהקשר מיכאל אוחנה והמגן דיוויד קופרמן, שעדיין לא כשירים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך