משחק אחד מסגנות

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד פתחה טוב יותר והובילה לאורך רוב שלבי המשחק השני בסדרת הגמר, אלא שרמלה ביצעה מהפך לקראת הסיום וקבעו 84:89 לטובתה. ביום חמישי הבא היא תוכל להניף צלחת אליפות.
צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל נשים.

קבוצת הכדורסל של מכבי בנות אשדוד כיוונה השנה לאליפות. ביום חמישי הבא, היא יכולה להיפרד מהחלום. אשדוד תארח את רמלה שמובילה עליה בסדרת הגמר 0:2 לאחר שנצחה אותה בחמישי, 89:84. אשדוד תסתפק בסגנות.

בפעמיים האחרונות כשקבוצה עלתה ליתרון 0:2 בגמר ליגת אתנה ווינר היא גם השלימה ניצחון שלישי במשחק השלישי בסדרה וזכתה באליפות עם סוויפ 0:3 על היריבה. בשתי הסדרות האלו היו מעורבות אליצור לנדקו רמלה ומכבי בנות JEZ-V אשדוד.
בעונת 18/19 הייתה זו רמלה שניצחה 0:3 את האשדודיות, המשחק השלישי התקיים בהיכל הקריה באשדוד. בעונת 17/18 הייתה זו אשדוד שניצחה 0:3 את רמלה, המשחק השלישי התקיים בהיכל הקריה באשדוד. גם בעונת 22/23 המשחק השלישי יתקיים בהיכל הקריה באשדוד. האם רמלה תזכה באליפות ה- 12 שלה או אשדוד תכפה משחק רביעי?

קלעו לאשדוד: היידמן 29, ווקר 20, קמבייג' 14, אדלמן 9, כהן 7, סהר 3, דיין 2.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך