זקוקה לעזרתכם בחג

"אני מתחננת וזועקת לעזרה. הילדים שלי בלי אוכל"

ס', אם חד הורית ל-4 ילדים מאשדוד זועקת לעזרתכם. ערב החג אין לה מה להניח על השולחן. נחמן פרץ ונחמן ישי אנשי עמותת "נותנים מהנשמה", התגייסו למענה. למעוניינים לעזור ניתן לעשות זאת באמצעות הלינק או המספרים בכתבה.
אישה בוכה באשדוד

היום, שלישי, זהו ערב החג השני של פסח. מסתבר כי ס' מאשדוד, אם חד הורית לארבעה ילדים, לא תוכל לעשות את החג, כי אין לה אוכל עבור ילדיה. בפנייה מרגשת היא פונה ממש בתחינה לנחמן פרץ ונחמן ישי מעמותת "נותנים מהנשמה", בכדי שיעזרו לה לפחות לערב החג, אם כי ברור שהיא זקוקה לעזרה גדולה הרבה יותר.

blank
הפניה של ס' לעמותת "נותנים מהנשמה".

וכך כותבת ס': "מועדים לשמחה איש יקר. אני פונה אליך בחג אבל אין לי ברירה. אני אמא ל-4 ילדים קטנים מבקשת שתעזור לי. הילדים שלי בלי אוכל. אין לי מה לתת להם, המצב מאוד קשה.  אני לא יודעת איך להגיד לילדים שאין לי איך לעשות חג. אני כולי חובות עיקולים שהבעל השאיר לי. אין לי מה לתת להם. אני צועקת לעזרה, מתחננת. נחמן תעזור לי. נחמן בבקשה מתחננת. אני גרושה, הבעל לא משלם לי מזונות הוא ברח לא אכפת לו. אין לילדים לא כלום אני מתמודדת עם כול הקושי הזה בבקשה".

למעוניינים לעזור: נחמן פרץ 0535201893. נחמן ישי 0507455889 מעמותת נותנים מהנשמה

ניתן לתרום בביט או בכרטיס אשראי בקישור המצורף 👇
https://meshulam.co.il/quick_payment?b=56aa7fb5028adf1b3fcbb45a8179052e&fbclid=PAAaYv-_Y-Gt2cG5L9MII0dtfnoWf0wPPES-Grirtda7oFyeQgBW6FpLN-0ho

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך