בן שמעון: "היה חסר קצת משהו באנרגיות"

מאמן מ.ס אשדוד אמר את הדברים לאחר ההפסד 1:0 לירושלים, שהרחיק את הקבוצה מהמקום הרביעי. כנעאן ואוחנה אמורים לחזור מול מכבי ת"א.
בן שמעון (צילום: טל אקוקה).

אכזבה. כך במילה אחת אפשר להגדיר את ההפסד במוצ"ש של קבוצת מ.ס אשדוד להפועל ירושלים, באשדוד. באשדוד אמרו כי המטרה היא אינה רק הגביע ויש לזכור כי אפשר להגיע לאירופה גם מהמקום הרביעי.

בקבוצה גם התייחסו לכך שלחמודי כנעאן לא שיחק, בגל צהובים המאמן רן בן שמעון אמר מיד בסיום כי חמודי כנעאן בהחלט שחקן חשוב לקבוצה, אבל אין בכוונתו מיד בסיום להתייחס לחסרונו של שחקן אחד. אגב כנעאן אמור לחזור מול מכבי ת"א במוצ"ש וכך גם מיכאל אוחנה הפצוע, שניהם עושי משחק שחזרו לקבוצה מול ירושלים.

רן בן שמעון: "היה ברור שזה משחק של גול לפה או לשם. במשחקים כאלה אסור לטעות הרבה, וטעינו קצת יותר מהם. היה חסר קצת משהו באנרגיות, ובעיקר חסרה איכות בחלק הקדמי. היה לנו אסור לספוג פה, כי לרדוף אחרי הפועל ירושלים זה מסדר להם את המשחק מצוין עם החלק הקדמי המהיר שלהם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך