התרחקו שלוש מארבע

מ.ס אשדוד אירחה למשחק בייתי את הפועל ירושלים, שהיה מאבק ישיר על המקום הרביעי המוביל לאירופה. אשדוד נוצחה 1:0 והתרחקה 3 נקודות מהמקום הרביעי.
צילום: (טל אקוקה).

זה היה משחק על "אליפות" החלק התחתון של הפליאוף העליון. מ.ס אשדוד החמישית אירחה את הפועל ירושלים הרביעית. לשתיהן אותן הנקודות ושתהין רוצות מקום רביעי שמוביל לאירופה. אשדוד חסרה במשחק את חמודי כנעאן, עושה המשחק שלה והאיש שלה לאחרונה, שהיה מוצהב. עושה המשחק האחר, מיכאל אוחנה היה פצוע. לכן היא הייתה צריכה למצוא פתרון אחר. בסוף הסתבר כי מה שהיא "מצאה", היה הפסד 1:0 לירושלים, שהרחיק אותה 3 נקודות המקום הרביעי.

הפועל ירושלים הייתה הראשונה לנסות את השער. גיא בדש (13) בעט כדור שטוח, שג'ראפי קלט. היא ניסתה גם (17) מבעיטה מ-20 מטרים של תומר אלטמן מעל לשער. אשדוד הגיבה בדקה ה-18 עם נגיחה של מוגיס שהורחקה לקרן. עברה חצי דקה ואקולטסה במקום לבעוט מקרוב באחד על אחד אפשר לאדליי שוער ירושלים לעצור אותו. המשחק התעורר.

ירושלים (24) הייתה גם הראשונה לעלות על הלוח. בוטאקה מצא את נדב נידם שמקו ה-16 שלח כדור שטוח ומסובב לפינה של יואב ג'ראפי. 0:1 לאורחת. אשדוד לחצה להשוות, אבל ירושלים יצאה מידי פעם למתפרצת, כמו בדקה ה-39, כשהכדור הורחק לבסוף על ידי אוואני, ומנע אי נעימות. המחצית הסתיימה ביתרון של ירושלים, שאומר שאשדוד מתרחקת מהמקום הרביעי.

מודים לקהל שממשיך להגיע.

במחצית השנייה אשדוד רצתה לחזור למקום הרביעי. בשביל זה היא צריכה הייתה לכבוש פעמיים. הקבוצה עלתה למעלה לכבוש ושכחה מההגנה, ירושלים יצאה גם הפעם למתפרצות מסוכנות (52,57) בה ניסתה להפתיע.

אשדוד התקרבה מאוד בדקה ה-71. סבג יא מצוין למתפרצת, השאיר ליעקב בריהון, ורגל ירושלמית התערבה לפני שמישהו יעשה מזה שוויון. הזמן התקדם ואשדוד נלחצה מהשעון. היה ברור שהיא חייבת שער לא לתת לירושלים לברוח. סבן (74) ניסה גם הוא, אבל הבעיטה שלו הייתה רחוקה מהשער. דקה אח"כ שביט מזל נגח ממטרים בודדים, כשהוא במצב מצוין, כדור לחוץ. צבטקוביץ' (תוספת זמן) ניסה כדור אחורן שעבר מעט מעל המשקוף.

השריקה של השופט דקל צינו (שרוב המשחק שרק לטובת ירושלים), הרחיקה את אשדוד בשלוש נקודות מהמקום הרביעי. היא תצטרך למצוא את הנקודות במשחק הבא…מול מכבי ת"א.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 61), אוואני, צבטקוביץ', גיל כהן, סבג, הרוש (מזל, 61), שחף (ממאטה, 79), רועי לוי (סבן,61), אקולטסה (בריהון, 46), מוגיס. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך