חמודי כנעאן לא יישחק מול הפועל ירושלים בגלל צהובים

מ.ס אשדוד תשחק מול הפועל ירושלים שבת (17.30, אצטדיון הי"א) במשחק על המקום הרביעי. חמודי כנעאן לא יישחק וכמוהו מיכאל אוחנה הפצוע. גיל כהן אמור לחזור. בן שמעון: "אני מאמין בשחקנים שלי שידעו לעשות מה שצריך".
מ.ס אשדוד.

מ.ס אשדוד רוצה לחזור אל המקום הרביעי בטבלה. בשבת (17.30, אצטדיון הי"א), היא תארח אשדוד את הרביעית הפועל ירושלים לה אותו מספר נקודות ורק 3 שערי זכות יותר. ניצחון של אשדוד יביא אותה אל המקום של ירושלים

. מי שייחסר במשחק הוא חמודי כנעאן המוצהב, שנמצא בכושר מצוין. גם מיכאל אוחנה, הקשר עושה המשחק השני, ייעדר. רן בן שמעון המאמן, יצטרך למצוא לכך פתרון. גיל כהן אמור לחזור מפציעה, וכנראה לפתוח כמגן שמאלי.

רן בן שמעון: "לפי שמדברים על הניצחונות צריך לחזור להיות אנחנו לדי.אנ.איי שלנו. צריכים לחזור לדברים הבסיסים שלנו שהביאו אותנו לאיפה שאנחנו, אני מאמין בשחקנים שלי שידעו לעשות מה שצריך. הקהל הוא הפתעה גדולה, הוא תומך בנו, נמצא בכמויות גדולות, מגיע עם אנרגיה גדולה ותומך בקבוצה, זה קהל ששווה להחזיר לו".

ו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך