ספגו שלוש, ירדו מארבע.

אחרי שעלתה למקום הרביעי, יצאה מ.ס אשדוד למשחק חוץ מול השנייה בטבלה, באר שבע. אשדוד נוצחה 3:1 ואיבדה את המקום הרביעי.

לחזור מ'טוטו טרנר' במקום הרביעי. זו הייתה המשימה של מ.ס אשדוד ביום שלישי. אשדוד לאחר הניצחון על נתניה במוצאי השבת עלתה למקום הרביעי. בשלישי היא יצאה למשחק חוץ ב'טרנר' נגד השנייה באר שבע והמטרה שלה הייתה לא לרדת מהרביעי. המשמעות מבחינת אשדוד הייתה לחזור עם נקודות. זה לא הצליח, כשבאר שבע ניצחה 1:3 ואשדוד הפסידה את המקום הרביעי. במוצ"ש היא תוכל לחזור שוב לשם אם תנצח את הפועל ירושלים באשדוד.

באר שבע פתחה את המשחק בלחץ. כבר בדקה השנייה שגיב יחזקאל הגביה מצוין ואנסה נגח נכון, אבל יואב ג'ראפי מנע בגופו שער. 4 דקות אח"כ הבלם צבטקוביץ' גלש לרגלי סולימנוב מבאר שבע ומנע ממנו לכבוש. בדקה ה-9 אי הבנה בהגנת אשדוד בין הבלם אוואני לג'ראפי, ודור מיכה ניצל זאת לכבוש. אבל השער נפסל על ידי ה-VAR בגלל נגיעת יד של מיכה. באר שבע הייתה מאוד קרובה לשער.

באר שבע המשיכה ללחוץ. דור (38) מיכה מסר כדור מצוין שעבר את אוואני וקלימלה נגח מקרוב החוצה. עברו 2 דקות ואנסה ניסה למצוא את קלימלה שהחמיץ אותו במעט. באר שבע שלטה במחצית הזו והייתה שווה שער. זה קרה בדקה הכי גרועה מבחינת אשדוד. דקה לסיום המחצית. כדור חופשי מצוין של סולימנוב, מצא את מיגל ויטור חופשי לגמרי, בין כל הגנת אשדוד, והאחרון נגח פנימה 0:1. מוצדק.

בן שמעון. (צילום: טל אקוקה)

באר שבע חיפשה את השני במחצית השנייה. אשדוד נראתה יותר טוב, אבל עדיין המשחק היה בשליטת המארחים. בדקה ה-59, כדור חופשי לבאר שבע מחוץ לרחבה, בצד ימים של אשדוד, שלו הרוש שהיה בחומה, נגע בידו והשופט גל לייבוביץ', הלך ל-VAR וקבע פנדל. את הפנדל בעט קלימלה, ג'ראפי נגע אבל לא מנע שער. 0:2 באר שבע.

אשדוד לא ויתרה וכבשה שער מהספרים באחת ההתקפות הבודדות שלה. חמודי כנעאן המשיך כדור מסירה בנגיעת אומן לשלו הרוש שנכנס לרחבה, ומול גלזר לא ויתר ובעט מעליו פנימה –  1:2. יש משחק. אשדוד לחצה את באר שבע שנסגרה בהגנה. היא חיפשה את השוויון. בריהון הגיע למצב מול השוער (77) גלזר, ממסירה גדולה נוספת של כנעאן ובאר שבע נחלצה ברגע האחרון בעזרת הצלה של גלזר. אלה היו הדקות של אשדוד שחיפשה שער משווה. איפה היא הייתה עד אז?

אבל אשדוד לא כבשה את השני שלה. סבג עוד מנע שער שלישי לבאר שבע (95) אבל אף אחד לא מנע את השער השלישי (96) של באר שבע מרגלי שגיב יחזקאל , שקיבל מסירה מעולה מרמזי ספורי . זה נגמר 1:3 לבאר שבע. בסיום אשדוד גם שמעה שהפועל ירושלים ניצחה 0:2 את נתניה ועלתה למקום הרביעי במקומה בגלל הפרש שערים. בשבת תפגוש אשדוד את ירושלים בעוד קרב ישיר על המקום הרביעי, באשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (זסנו, 46), צבטקוביץ', אוואני, קמהאני (רועי לוי, 46), סבג, סבן (הרוש, 46), שחף, כנעאן (אדיר לוי, 82), בריהון, מוגיס (אקולטסה, 69).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך