מתחילים לחלום על אירופה?

מ.ס אשדוד ניצחה את מכבי נתניה 2:3 ועלתה במקומה למקום הרביעי בטבלה, מקום ממנו מגיעים לאירופה.
מוגיס חוגג. צילומים טל אקוקה.

החלום הוא אירופה. זה מה שרוצים במ.ס אשדוד, להגיע לאירופה דרך הגביע, חצי הגמר, או הליגה. במוצ"ש אשדוד פגשה את נתניה (אותה אגב תפגוש גם בגביע) בליגה וידעה שניצחון יביא אותה אותה למקום הרביעי, ממנו מגיעים לאירופה. לאחר 5 שערים, אחד יותר לאשדוד (2:3), נקבע כי אשדוד רביעית. אפשר לחלום על אירופה?

הפתיחה של אשדוד הייתה פתיחה של החלומות. החלומות על אירופה. 2 דקות בתוך המשחק הרוש חטף כדור במרכז המגרש, מסר מסירת עומק לזאכריה מוגיס שבעט לפינה הרחוקה של ניצן. 0:1 לאשדוד. השחקן לוהט. לא רק הוא. עברו עוד 2 דקות, שבתווך אשדוד החמיצה את השני, עם הזדמנות לשער עצמי בגלל החלקה של שוער נתניה ניצן, והסתבר שאשדוד לוהטת. .ננאד צבטקוביץ' נגח פנימה כדור קרן -. 0:2 לאשדוד. מדהים!

נתניה ניסתה לחזור למשחק עם כדור מסוכן של רוטמן, אבל פגשה שם את ג'ראפי.  נתניה לא ויתרה על המשחק, ג'אבר מצא בהרמה טובה את הראש של אזולאי שנגח לעמוד, רוטמן בעט את הריבאונד וג'ראפי הדף מצוין לקרן. זה נגמר רק אחרי שטמוואסי נגח את הקרן למשקוף. אלה היו הדקות שלה. הלחץ הזה נגמר בסוף בשער של נתניה (37).מסירת רוחב של טמוואסי הגיעה לאביב אברהם שמתוך רחבת החמש בעט לרשת של ג'ראפי – 1:2. מחצית של אירופה…

גם צבטוקביץ' חוגג.

5 דקות במחצית השנייה נראה היה שנתניה חזרה,. יתרה מכך היא כבר חגגה כבר את השוויון עם דחיקה מקרוב של בילנקי, אבל הקוון קבע כי היה נבדל והשער נפסל. טמוואסי ניסה פעמיים את ג'ראפי (57, 64) אבל גראפי היה במקום.

17 דקות לסיום אשדו התקרבה למקום הרביעי. חמודי כנעאן מצא את יעקב בריהון המחליף, שבעט כדור מסובב לפינה וניתן לא יכול היה למנוע את השער.- 1:3 למ.ס. אשדוד. זה נראה גמור. רק נראה. בדקה ה-88 ה-VAR התערב להפתעת כולם על מהלך שהיה כמה דקות טובות לפני כן. לבסוף שופטי ה-VAR קבעו כי טמוואסי הוכשל ברחבה. את הפנדל בעט זלאטנוביץ' פנימה 2:3 לאשדוד. המקום הרביעי בסכנה בדקות האחרונות? שריקת הסיום של השופט רפאל גבע (עם החמצה בתוספת הזמן של שער לבריהון), קבעה כי זה כבר לא יקרה. זה נגמר 2:3 חשוב מאוד לאשדוד.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, זסנו, אווני, צבטקויבץק, קמהאני, סבג, הרוש (סבן 70), שחף (אדיר לוי, 81), כנעאן (מזל, 81), מוגיס (בריהון, 55), אקולטסה (רועי לוי, 70).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך