"החלום שלי היה לשחק במ.ס אשדוד עד גיל 40 (או עד שהגוף אומר די) ולפרוש שם"

בעוד חודשיים הוא יהיה בן 40, וביום שישי הוא עזר למכבי קריית-מלאכי לעלות לליגה א'. משה אוחיון, עוזר מאמן מ.ס אשדוד ממשיך לשחק ולככב במגרשים. בסיום המשחק בשישי הוא קיבל רשמית את התואר שהוא כבר מעשית מזמן - אלוף. משה "הבלתי נגמר" אוחיון, עשה זאת שוב...ויש לו אולי עוד תואר בדרך... חצי גמר כעוזר במ.ס אשדוד... אז הקריאה נמשכת...משה משה משה אוחיון.....
משה אוחיון כעוזר מאמן במ.ס אשדוד.

נורדיה הובילה 0:1. המתח היה בשיאו. זה היה משחק במסגרת ליגה ב' דרום ב', שלמכבי קריית-מלאכי היה אסור להפסיד. משחק של עלייה לליגה א'. הדקות נקפו והתוצאה לא השתנתה. אז החליטו יואל סויסה ואבי בוגלה, אנשי הצוות המקצועי של קריית-מלאכי, להכניס את מספר 22 שלהם. הם ידעו שהוא כבר יעשה את שלו, והוא עשה. קריית-מלאכי הפכה את התוצאה, ניצחה 1:2 ועלתה לליגה א'. מספר 22 כבר ראה מגרשים גדולים יותר בישראל בליגת העל ובאירופה. אבל כשהוא משחק ,לא משנה לו היכן הוא, הוא הכי טוב שיש, והוא מהטובים שיש – עכשיו כולם יחד…משה משה משה אוחיון….

אז תרשמו לכם כי כעת זה רשמי ומעשי . האיש היה אלוף ויישאר כזה. ביום  שישי, משה אוחיון, עוזר מאמן מ.ס אשדוד ואחד משחקני הליגה הבכירים שהיו בכדורגל הישראלי, עלה כשחקן עם מכבי קריית-מלאכי לליגה א'.  הרווח הוא כולו של הכדורגל

משה אוחיון הילד והתואר. "אלוף נשאר אלוף".

.

אוחיון,  הצטרף במהלך העונה, בחודש פברואר, לקריית- מלאכי והוסיף לה כדורגל משובח, מסירות שרק הוא יכול לנפק, כדורים חופשיים שלא היו מביישים את ליגת העל, אבל בעיקר הוא הוסיף ניסיון ומנהיגות, שהביאו אותה לליגה א'. לאוחיון תעודת פרו כמאמן, ואף אימן את מ.ס אשדוד במהלך עונת ההישארות ההרואית שלה בליגת העל. אוחיון כבר היה מועמד לאמן גם בכמה קבוצות בליגה לאומית, אבל העדיף, להישאר במ.ס אשדוד.

מברוק משה אלוף נשאר אלוף

"תודה רבה. מרגש מאוד משמח מאוד. אלוף??? אני אלוף משנה. הגעתי בישורת האחרונה של העונה, וגם לא נכחתי בכל המשחקים. אני כמעט חודשיים פה. באתי לעזור לאבי בוגלה שנמצא אתנו בצוות המקצועי של מ.ס אשדוד, וליואל סויסה ששניהם המאמנים במלאכי.  לא הייתי בכל המשחקים כיוון שאני מחויב קודם כל למ.ס (משהו שבקרית מלאכי ידעו מההתחלה) אבל שמח שבשני המשחקים החשובים של המועדון, גם בירוחם וגם מול נורדיה, נכנסתי ועזרתי לקבוצה לנצח ולעלות לליגה א', דבר שכל העיר חיכתה שנים".

אתה פשוט משה "הבלתי נגמר" אוחיון

"שלא אגמר לעולם. שלא אגמר נפשית לעולם. שלא אפרוש מכדורגל. החלום שלי התגשם. תמיד ראיתי את עצמי משחק בגיל 40 ובמאי אני אהיה בן 40 בעזרת השם. אני מתרגש בכל אימון שאני על הדשא"..

אבי בגולה. ההצעה שלו הביאה את אוחיון לקריית-מלאכי.

מה הלאה?

"אלוהים גדול. המטרה שלי בסוף היא להיות מאמן, ומאמן טוב שיעריכו את העבודה שלו. אני מאמין שזה יקרה. אבל לגבי העונה, יש לי עוד מטרות עם מ.ס אשדוד, לנצח בכל משחק בפליאוף העליון ולנסות להגיע למקום ה-4 שהוא בר השגה, וכמובן להגיע לגמר הגביע וגם לנצח שם. הכל אפשרי בעבודה קשה נכונה ועם הרבה אמונה".

אולי תעזור גם למ.ס אשדוד?

"הלוואי והייתי יכול לעזור למ.ס אשדוד, למרות שהשחקנים שלנו מסתדרים יפה עד עכשיו. אומנם העונה לא התחילה הכי טוב, כולם הגיעו למאני טיים בצורה הטובה ביותר. החלום שלי היה לשחק במ.ס אשדוד עד גיל 40 (או עד שהגוף אומר די) ולפרוש שם. העיקר שגם מבחוץ אוכל להמשיך לעזור לרן ולשחקנים, להגיע למטרות שלנו"

חוגגים עלייה. אוחיון והחברים בקריית-מלאכי.

למי אתה מקדיש את העלייה?

"העלייה מוקדשת לתושבי קרית מלאכי שחיכו כל כך הרבה שנים, שנתנו לי המון אהבה והעריכו את העבודה שלי למרות הזמן הקצר שאני  שם. כמובן לראש העיר שהקבוצה והעיר חשובים לו מאוד. לכל ההנהלה של קריית מלאכי שרצו לקדם על את המהלך. ליואל סויסה ואלי מזוז וכמובן לאבי בוגלה שבלעדיו כל זה לא היה קורה . אבי מיוחד מאוד, הוא איש של כדורגל. אוהב ללמוד ורוצה מאוד להצליח בתחום. ואני מאחל לו ולכל קריית מלאכי הצלחה רבה".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך