עם הפנים לעונה הבאה

כמו בכול שנה, גם השנה ציינו העמותה לספורט במקומות עבודה הפועל מרחב אשדוד את טקס סיום עונת 2015 2014 באירוע מרגש
צילום: לימור אדרי

לאירוע הגיעו מכובדים רבים מעולם הספורט ומקומות העבודה באיזור אשדוד, חיים שייב יו"ר הסתדרות העובדים מרחב אשדוד ויו"ר העמותה, איריס נפתלי יו"ר ועד עובדי עיריית אשדוד ונציגות נכבדה של שחקניות קבוצת הבאולינג וכדורשת, יו"ר ועד עובדי עיריית יבנה, יו"ר ועד עובדי פז זיקוק החבר שלווה, חברי וועד טבע אשדוד, חברי וועד אגן אדמה, מזכיר וועד עובדי אלת"א מרזוק ברוך, יו"ר וועדת ספורט תעש"א שאול מיזרחי, חברי וועד עובדי מכס ומנהלת קבוצת כדורשת סימונה, קבוצת קט רגל כיבוי אש אשדוד, נציגי קו"ח מאוחדת אשדוד, קבוצת קט רגל מפעל טקסיין אשדוד ובראשם מר ארז מנהל המפעל, קבוצת הבאולינג של ב"ח הרצפלד בראשות שולי משה (תוסיפו שמות אם יש).

צילום: לימור אדרי
צילום: לימור אדרי

בן חיון אליהו פתח את האירוע וציין את חשיבותה ומשמעותה של העמותה בארגון הליגות וגיוס עוד קבוצות ממפעלים שונים וסיים בברכת שנה טובה .

מישל סרוסי, מנכ"ל העמותה המשיך ושיבח את עשייתה של הפעילות וכמו כן גם מר חיים שייב יו"ר העמותה הודה לספורטאים ולספורטאיות על השתתפותם במרחב אשדוד.

אלי כספית ואליהו בן חיון שאמונים על כל פעילות העמותה במהלך השנה ועל הערב הזה דאגו גם לחלק האמנותי והשנה היה מי שהצחיק את כולם עד דמעות… האומן והיוצר ננסי ברנדס האחד והיחיד שלא השאיר אף אחד עם פה סגור.

במהלך הערב חולקו מגני הוקרה ושי צנוע לספורטאים ולספורטאיות שהשתתפו העונה בליגה ,נמל אשדוד, אגן אדמה, חברת חשמל, עיריית אשדוד, עיריית יבנה, אלת"א, ביטוח לאומי, תע"ש, הבנק הבינלאומי, בית חולים הרצפלד, פז זיקוק, רשות הדואר, קו"ח מאוחדת , חברת טבע , מכס אשדוד, טקסיין אשדוד .

צילום: לימור אדרי
צילום: לימור אדרי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך