שם סוף לשמועות: ברק סרי הודיע על ריצה לראשות העיר

לאחר חודשים רבים בהם שמו עלה בסיטואציות כאלו ואחרות כמועמד לראשות העיר, שם סרי סוף לשמועות והודיע על ריצה לראשות העיר למרות שלא קיבל עדיין את תמיכתה של ש"ס שרוצה לראות לאן הולכים הדברים.
ברק סרי.

זה לא סוד שיועץ התקשורת ברק סרי התלבט בחודשים האחרונים האם לרוץ לראשות עיריית אשדוד. שמו של סרי שעבד עם שרים בכירים כגון שר הביטחון לשעבר אהוד ברק וכן שר הפנים לשעבר ויו"ר ש"ס אריה דרעי, עלה רבות בשנה האחרונה כאחד שיתמודד לראשות העיר ויקבל את ברכת הדרך של אריה דרעי.

אולם נכון לשעה זו סרי עדיין לא קיבל את תמיכתה של ש"ס, דבר שעל פי ההערכות יקרה בקרוב, לאור העובדה שסרי עצמו לא היה מכריז על ריצה לראשות העיר ללא "הגב" שלהם.

מה שכן ברור כרגע הוא שאגודת ישראל עדיין איתנה בדעתה לתמוך ביחיאל לסרי, ומעניין יהיה לראות האם הם התיישרו בסופו של דבר עם סיעת ש"ס איתה רצו ביחד לאורך שנים הרוצה להריץ את סרי, או שמא הם ימשיכו לתמוך בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי עד הסוף.

בהצהרה שנתן לתקשורת אמר סרי: " זהו. לאחר התייעצויות רבות ולבטים החלטתי לרוץ לראשות עיריית אשדוד. נולדתי באשדוד, מעולם לא עזבתי את העיר, ילדיי גרים בה, נכדיי ואבי בן ה-84. אני פטריוט של אשדוד, אשדוד חשובה לי מאד ואני רוצה לעשות ככל יכולתי לעשות לה טוב.

אני עוזב חיים טובים ונוחים. מכל הבחינות ורוצה להקדיש את השנים הקרובות להעיר ולקדם את אשדוד, למצות את הפוטנציאל האדיר שלה. אבא שלי- אבינועם סרי, כיהן במשך שנים כסגנו של ראש העיר המיתולוגי צבי צילקר. צילקר ואבינועם היו דוגמא לאנשי ציבור אמיתיים שעשו רבות למען העיר בחריצות, באנושיות ובחום לכל תושב ותושב. אני מכיר את הפעילות הציבורית כמעט מילדות.

יחיאל לסרי איש טוב. אנחנו ביחסים טובים, תמיד היינו. אבל כנראה שהוא התעייף. שלוש קדנציות הם די והותר ומה שלא עשית בהן, כבר לא תעשה. וכשהראש מתעייף- העיר נרדמת. נתקעת במקום. וחייבים להזרים דם חדש

עבדתי ברמה הארצית עם כולם, שרים מכל המפלגות, עם אבי דיכטר מקדימה לשעבר, עם ישראל כץ וסילבן שלום מהליכוד, עם אהוד ברק כשר ביטחון ויו״ר מפלגת העבודה ועם אריה דרעי, יו״ר שס. אני מכיר את משרדי הממשלה לפני ולפנים, את השרים והפקידים הבכירים ואני ארתום את ההכרות הזאת כדי להזניק את אשדוד קדימה.
היכולות שלי מול השלטון הארצי לגיוס תקציבים לעיר זו מקפצה ממשית לעיר כולה.

כמו באר שבע. כמו תל אביב- אשדוד צריכה ראש עיר שמדברר אותה החוצה. לא שותק. מדבר! בעיקר בתקשורת הארצית. מושך אנשים לעיר, יזמים, חברות. משווק את העיר בפני כל המדינה, מביא לכאן כל דבר טוב שאפשר.
אני חי בכל העולמות ומכיר את כל המגזרים: החילוני, המסורתי, הדתי והחרדי. מכיר מצויין את כל העדות החיות בעיר. אני מומחה בלחבר קהלים. להבין ולקרב.
החינוך. התחבורה. הדיור. קו החוף שלנו, התיירות בכלל, העסקים והזוגות הצעירים. לכל אלה יהיו תוכניות מפורטות שיראו בדיוק איך דברים הולכים להשתנות לטובה. לא בסיסמאות- בעשייה!

מדינת ישראל בוערת- ותפקידינו לחבר. ונחבר.
אני רוצה לאחל חג שמח וכשר לכל אשדודי ואשדודית באשר הם. אני נחוש. ובעיקר מאד מאד חדור מטרה לנצח. אני אופטימי ואולי אני רק הכלי- אבל אשדוד הולכת לנצח בגדול ולצאת לדרך חדשה!".

קרדיט צילום: יובל אליאס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך