חיפוי קיר טרנדי לבית ולבניין

חיפוי קיר הוא אמירה. הוא מסר. הוא הנראות של הבית. ישנם מבני ציבור שזוכים בחיפוי קיר כהצהרת כוונות שלהם. בירושלים, ישנו חוק המחייב חיפוי קירות חיצוניים בכל המבנים בעיר. אם יראו לכם תמונה של בית מחופה באבן ירושלמית, כמעט ב100 אחוז שתהיו צודקים אם תנחשו שהבניין בירושלים. בואו נדבר על חיפוי קיר
קרדיט תמונה: ofekmaakot.co.il

למה צריך חיפוי קיר בקירות החיצוניים של הבית?

חיפויים לקיר על קירות חיצוניים משמשים לכמה מטרות:

מספק שכבת הגנה מפני נזקי מזג האויר, כמו גשמים ורוחות בחורף שמכתימים בעובש את הקירות, ופוגעים ביציבות השכבות החיצוניות של הקיר, או גורם לרטיבות ונזקים נוספים. וכן, שמש יוקדת בקיץ, הגורמת לחומר להתייבש ולהפוך לפגיע יותר עד כדי נשירה מהקיר, או לנזקי קרני UV מהשמש.

חיזוק הבידוד התרמי של הבניין על ידי הפחתת איבוד חום, מה שיכול להוביל לחסכון משמעותי בעלויות החימום והקירור של דיירי הבית.

שומר על מראה אסתטי של הבניין על ידי מרקם, צבע ודוגמא לקירות הבית. בכך הוא יוצר לבניין מראה טרנדי ומעניין, המראה על השיוך הסוציו אקונומי של בעלי הבית ודיירי הבניין.

האם יש חיפוי קיר חיצוני שלא ניזוק לשנים ארוכות?

ישנו מגוון רחב מאוד של חיפויי קיר חיצוניים, כדאי להכיר את המשמעותיים שבהם כדי להחליט מה נכון לכם:

שליכט צבעוני זוהי שכבה גמישה אוטמת סדקים ומגנה על קירות הבית מלחות ומים. השליכט שומר היטב על בידוד הבית. למעשה, החיסרון שלו שעם השנים הוא משחיר ואוסף בסדקים שלו עובש. כך שלאחר 10 שנים או יותר, הוא עלול להראות לא סימפטי בכלל.

חיפויים לקיר מלבנים המוכרת שבהן היא האבן הירושלמית. חיפוי לבנים יוצר מראה מרשים ואסטטי מאוד, אבל ההתקנה יקרה כי היא דורשת אנשי מקצוע טובים ויקרים. הלבנים גם הן יקרות, והסיכון הוא שעם השנים הן מתיישנות ומשחירות כמו השליכט, וגם עלולות להתחיל ליפול ולסכן חיים. התחזוקה שלהן דורשת מעקב עם השנים.

חיפוי קיר אלומיניום – אורך חייו של מוצר כזה עולה על 50 שנה גם בטמפרטורות גבוהות מאוד או נמוכות מאוד, עמיד בפני שריפה, דורשים תחזוקה מינימלית בסדר גודל של שטיפה עם מים. אלומיניום הוא חומר קל משקל, ניתן להשתמש בו בלי חשש ליצירת עומס על בסיס הבניין, שומר על מראה זהה לאורך שנות חייו ונראה מצוין תמיד. אפשר לייצר אותו במגוון מראות, כמו דמוי עץ ועוד, כך שהוא משתלב בכל מבנה ובכל מראה של בניין, ונותן לכם חוויית שימוש יציבה וארוכה לאורך שנים.

כאמור, אנו ממליצים על חיפויי קיר מאלומיניום, השומר על מראהו גם כעבור עשרות שנים, ונראה מעולה תמיד. אפשר להשתמש בו בחיפוי קיר פנימי או חיצוני ולהנות מראה שמור וחדש גם כעבור שנים ארוכות ויפות.

אופק מעקות אלומיניום – פתרונות חיפוי קיר יצירתיים

אנו באופק שוקדים על ייצור מוצרי חיפוי קיר חדשים ומגוונים כדי שתמיד תוכלו למצוא אצלנו את החלומות שלכם. אנו מציעים חיפויי קיר פנימיים וחיצוניים במגוון עשיר של צבעים ועיצובים. 

בנוסף, אנו מציעים פתרונות נוספים על בסיס אלומיניום, כמו מעקות, מסתורי כביסה, גדרות, פרגולות ופתרונות הצללה נוספים ועוד.

צרו איתנו קשר עכשיו לכל שאלה שיש לכם בנושא!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך