כל מה שצריך לדעת על רכב לפירוק

אתם לבטח זוכרים בבירור את היום שבו רכשתם את הרכב הראשון שלכם. ההתרגשות היתה בשיאה, הפרפרים בבטן היו בהשתוללות מוגברת והרגשתם שאתם על פסגת העולם. וזה באמת היה כך. עם השנים הרכב שליווה אתכם לכל מקום אפשרי הפך להיות בעצמו מבוגר ועם תקלות שקשה היה לטפל בהן. בסיטואציה הזאת, בצער רב עליכם לוותר עליו ולבצע תהליך שקשה לדבר עליו ולא כולם רוצים בכלל. העברת רכב לפירוק הוא תהליך קשה שמלווה גם ברגשות, וזה מובן לחלוטין. זאת בדיוק הסיבה שבמצב הזה עליכם להיוועץ עם אנשי המקצוע הטובים ביותר שילוו אתכם בדרך לרכב הבא שלכם
תמונה: pixabay

רכב לפירוק – אתם לא לבד

הוא ליווה אתכם לכל מקום, גם ברגעים הטובים שלכם וגם ברגעים הקשים שלכם. הוא שמע את כל השיחות הכי כמוסות שלכם ויודע ומכיר את כל הסודות שלכם. את הדרך בה אתם שותים את הקפה בדרך לעבודה, את הרגעים בהם אתם חייבים להניח ראש אחרי יום קשה. הרכב שלכם הוא החבר הכי טוב שלכם. 

לכן אנחנו יודעים עד כמה קשה לכם עם התהליך שבו מוסרים רכבים לפירוק ונפרדים מהם כדי להמשיך הלאה אל הרכב הבא. אך זה לא סוף העולם, ואם מלווים אתכם האנשים הנכונים אתם בדרך הנכספת אל הרכב הבא שיהיה עמכם בכל רגע ולשנים ארוכות וטובות. 

מסירת רכב לפירוק זה אף פעם לא רגע נעים, ואם אתם לבדכם זאת גם יכולה להיות סיטואציה יחסית מורכבת שכדאי שלא לעבור אותה. אבל בתוך כל הרגש, צריך גם להיות פרקטיים ולכן ההוונה היא חשובה מאד. 

רכב לפירוק – איך עושים את זה?

התהליך שבו אתם מעבירים רכב לפירוק הוא בעיקר בירוקרטי מאד, ולאחרי כן הפרקטיקה היא העברת הרכב אל מגרש לפירוק. 

מבחינת הבירוקרטיה עליכם להגיע אל משרד הרישוי עם כל המסמכים המעידים על כך שאתם בעלי הרכב ולבטל את רישום הרכב על מנת שזה ירד מהכביש. משמע, על הרכב אסור להיות על הכביש מהרגע שאתם מבטלים את הרישום שלו. 

הסיבות לכך הן בעיקר כי רכב שירד מהכביש הוא לבטח תקול ועלול להוות סכנה לסביבה בין אם בכביש, ובין אם הוא פשוט 'יושב' בחניה או על המדרכה באמצע הרחוב. 

העברת הרכב אל מגרש לפירוק תוכל לתרום לתעשיית הברזל במידה והרכב עובר פירוק מלא, או לתרום לרכבים אחרים את חלקיו התקינים ובכך להחיות רכבים אחרים שיכולים עוד להיות שמישים ולהמשיך להתנהל על הכביש כרכבים איכותיים להרבה מאד שנים. 

לא מדובר בתהליך קשה או מסורבל, אך בירוקרטי. ומהרגע שיש לכם את האישור ממשרד הרישוי לאחר מילוי הטפסים לכך שהרכב ירד מהכביש תוכלו להעבירו אל המגרש לפירוק. רצוי לבדוק עם אנשי המקצוע ששכרתם לצורך המשימה שיש להם גרר משלהם להעברת הרכב, אם לא, תצטרכו לשכור גרר נפרד וחיצוני מה שגם יוביל לזמן מבוזבז, וגם יעלה לכם יותר מבחינת עלויות התהליך. 

שי עסקי רכב ישמחו ללוות אתכם בתהליך מהצעד הראשון ורגע ההחלטה, ועד לסיום העסקה וקבלת התמורה הכספית עבור הרכב. הליווי יעשה ברגישות, באדיבות, במקצועיות ועם הבנה של הסיטואציה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך