חתול תועד במקרר הבשר של "אושר עד"

החתול הסורר, רגע לפני. צילום: פייסבוק

חתול שחור הסעיר את הרשת לאחר שתועד משתחל אל מקרר הבשרים בסניף של רשת "אושר עד" באשדוד. זוג לקוחות שהיה בתוך המרכול והבחין במחזה הביזארי מיהר לצלם את החתול הנועז והעלה את התמונות לרשת הפייסבוק.
האירוע התרחש בשבוע שלפני ערב ראש השנה, בשיאן של הקניות לחג ובמיוחד קניות הבשר לארוחות. "היינו בסביבות עשר בסניף ובעלי נזכר ששכחנו משהו וחזר למדפים להשלמות", סיפרה הלקוחה לחדשות 2. "כשהוא חזר לקחת את המוצרים, הוא הבחין בחתול במקרר".
לא ברור כיצד הצליח החתול להיכנס לוויטרינה מבלי שאחד העובדים הבחין בו כבר כשהוא נכנס לסניף. לא ברור גם אם החתול הצליח להיכנס לאזורים אחרים שבהם מטפלים בבשר בסניף.
osher2
ברשת עצמה בחרו להגיב בהומור ציני ובהתייחס לאירוע נמסר מאושר עד כי "יש לנו בארץ הרבה חתולים. חלקם (מאוד) אמיצים. בשעת הסגירה של החנות באשדוד, בעת שהיא מתרוקנת מאחרוני לקוחותיה, אז הייתה שעת הכושר של אותו חתול אמיץ (ואז גם צולמו התמונות).

"אבל באושר עד ערוכים היטב גם למקרים כמו זה שלפנינו בכדי לשמור על בריאות קהל לקוחותינו ועל טיב הסחורה שלנו, ולכן מיד לאחר שצולמה התמונה הודיעו להנהלה על 'הפולש', וצוות מחלקת הבשר פינה את הבשר במהירות לצורך השמדתו תחת פיקוח ויטרנרי של משרד הבריאות. המקרר עבר חיטוי יסודי.

"החתול האמיץ נלכד, שוחרר אחר כבוד ורץ לספר לחבר'ה על ההרפתקאה שעבר. צר לנו אם למישהו מקהל לקוחותינו נגרמה עוגמת-נפש בשל המקרה, ואנו מבטיחים לעשות הכול כדי להמשיך לספק לכם את הסחורה הטובה ביותר באופן הזול וההוגן ביותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך