בפעם השלישית ברציפות: אשדוד מחזיקת גביע הכדוריד

לאחר ניצחון בגמר הגביע 25:28 על מכבי ראשל"צ. אשדוד ממשיכה לשלוט. הפועל אשדוד הובילה במחצית השנייה ב- 8 שערים ומכבי ראשל"צ לא הצליחו לחזור. ריסטו ווייצ'יץ' בלט עם 8 שערים.
צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד
לכדוריד הישראלי יש אימפריה חדשה, לפחות במפעל הגביע. הפועל אשדוד זכתה בשני בתואר גביע המדינה לעונת 2022/23 לאחר ניצחון בגמר 25:28 על מכבי ראשל"צ, במשחק שברובו היה חד צדדי ואף הגיע למצב של שמונה שערי הפרש בשיא. זוהי הזכייה השלישית ברציפות של אשדוד במפעל.
אשדוד, שנראית רע בליגה באופן לא אופייני ביחס לשנים האחרונות, הגיעה להתמודדות אחרי חמישה הפסדים רצופים. זה לא מנע מהסגל האיכותי שלה לגבור על זה של היריבה מעיר היין, שלא זכתה בגביע מאז 2019.
מכבי ראשל"צ התחילו במומנטום, וירמי סידי הפגין לא מעט יכולות מרשימות עם שערים ואסיסטים נפלאים, מה שהוביל למהפך, 7:8. בשלב הזה שער רדף שער והתוצאה נשארה צמודה לאורך זמן, עד שאשדוד התעוררה ונעזרה ביכולת מעולה של ריסטו ווייצ'יץ'. המקשר סיים את המחצית הראשונה עם חמישה שערים, העלה את הקבוצה שלו ליתרון 11:13 ובהמשך (לאחר פסק זמן לא מוצלח של ג'ו מתתיה) ל-13:16 למרות חסרון מספרי על הפרקט, וזו גם הייתה התוצאה בהפסקה.
יש גביע!

עם פתיחת המחצית השנייה ההפרש רק צמח ותפח. למשך מספר דקות הוא נשמר על 3-4 שערים, כאשר גאפר חדזיומרוביץ' מנסה לצמצם, אך ריסטו ווייצ'יץ' בצד השני המשיך להפגיז ולא אפשר ליריבה מעיר היין לחזור. ניבו לוי גם כן נכנס לעניינים בשלב הזה של ההתמודדות כדי לעלות ל-18:23, מה שהוביל לפסק זמן שלישי ואחרון של מתתיה בשלב מוקדם.

האשדודים רק המשיכו לכבוש ולייצר סטופים בזכות יכולת יוצאת מן הכלל של אורן מאירוביץ' בין הקורות, ובכך נוצר יתרון שיא עם 19:27, כשעמית סטלמן ואלכסנדר באביץ' גם כן סיפקו דקות טובות. גיא גרא כבש צמד וצמצם במעט, ולאורך זמן התוצאה נשארה על 21:27 כשהשעון ממשיך לרוץ לרעת מכבי ראשל"צ. בכך ניסיונות החזרה שלה היו מאוחרים מדי, והפועל אשדוד חגגה זכייה עם 25:28 בסיום.

כבשו לאשדוד: ריסטו ווייצ'יץ' 8 (מ-11), אלכסנדר באביץ' 6 (מ-10), עמית סטלמן 6 (מ-8), ניבו לוי 3, עומרי קושמרו 2, ווק מילנקוביץ' ויובל כץ 1 כ"א. אורן מאירוביץ' סיים עם 7 עצירות מ-22 זריקות (32%), סבטיסלב וורקיץ' 1 מ-9 (11%)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך