להמשיך להחזיק

גמר גביע המדינה שייערך ביום שני ב"גן נחום" - מכבי ראשון לציון תפגוש את מחזיקת גביע המדינה בשנתיים האחרונות הפועל אשדוד, שנמצאת במשבר מקצועי במשחקי הליגה האחרונים
המאמנים - ווקוייביץ' ומתתיה, והקפטנים קושמרו וקראצ'יץ' | צילום: פאבל אפאנוב, מכבי ראשל"צ.

ביום שני מחזיקת הגביע, הפועל אשדוד ומכבי ראשל"צ  ייפגשו בגמר גביע המדינה, שייערך ב"גן נחום" בראשל"צ (20:30, שידור ישיר בערוץ הספורט). אשדוד למי ששכח היא המחזיקה בשנתיים האחרונות.

blank
הקפטנים – קושמרו וקראצ'יץ'.

"כבר אמרתי לפני חצי הגמר מול הפועל ראשל"צ, שאני לא מתרגש מכך שהמשחק ייערך בעיר ראשון לציון – וכך גם הפעם. לצערי, אנחנו בתקופה לא יציבה וטובה, עם יותר מדי פציעות ובעיות, אבל אנחנו לא בוכים והגישה שלנו בגמר תהיה שוב, ליהנות קודם כל מהמעמד, להציג את הכדוריד הטוב ביותר שהוכחנו כבר שאנחנו יודעים ומתעלים במעמדים. בגביע אין את היום למחרת לתקן, כך שזה מספק את המיוחדות שלו. הלחץ הוא על שתי הקבוצות, וזה מעמד מיוחד שכל מדינת הכדוריד נושאת אליו עיניים. נלחמנו כדי להגיע לרגע הזה, ועברנו מסלול מאתגר, עם ניצחון בחולון, ואחר כך על קרית מוצקין, וניצחון בחצי הגמר על קבוצה נהדרת – הפועל ראשל"צ. אנחנו כמובן לא נוותר, ויש לי המון כבוד למכבי ראשל"צ כמובן ולג'ו מתתיה שעושה שם עבודה נהדרת. המפגשים המרתקים בשנים האחרונות שייכים לעבר, ועם כל היריבות – אני בטוח שיהיה גמר הוגן, כמו שאר המפגשים בין המועדונים. שהקבוצה הטובה יותר תנצח, ואני מקווה שנעשה את זה",אמר מאמן הפועל אשדוד, אנדראה ווקייביץ'.

blank
המאמנים – ווקוייביץ' ומתתיה. צילום: פאבל אפאנוב, מכבי ראשל"צ

"מעבר ליוקרה ולהתרגשות, וכמובן הרצון הגדול לזכות בגביע המדינה – בהחלט שנבנתה לה בשנים האחרונות מסורת ויריבות בין המועדונים, וזה מעניק מימד מיוחד למשחק הגמר ביום שני. יש כאן יריבות תחתרותית בריאה, שמוסיפה הרבה עניין לענף", מדגיש מאמן מכבי ראשל"צ, ג'ו מתתיה".

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך