פסח בא

"בית החולים פועל בהתאם לדין והחוק. אנו לומדים את הנושא"

בבית החולים אסותא אשדוד לומדים את החוק בכל הנוגע לחמץ בפסח בשטח בית החולים.

פסח מתקרב. את זה  כולנו ידועים. אבל אחת השאלות שעולה לאחרונה היא שאלת הכנסת חמץ לתוך בתי חולים.

בבית החולים אסותא אשדוד נדרשו אף הם לשאלה הזו והתשובה שלהם מלמדת כי בית החולים יפעל על פי הוראות החוק. "בית החולים פועל בהתאם לדין והחוק. אנו לומדים את הנושא". אגב החוק אינו ברור, ולא בטוח שכל מה שמתפרסם בכלי התקשורת הוא אכן מה שהחוק אומר בפועל.

בינתיים, בלי קשר,  בבית החולים בדקו עבורנו את איכות המים שאנחנו שתינו ולהלן התוצאות והמסקנות:

לכבוד יום איכות המים, יצאנו לבדוק מהם המים הטובים ביותר לשתייה-
💧 האיכות של מי הברז בישראל היא מהגבוה בעולם.
💧 מבדיקות שערכנו כבר לא מוסיפים פלואוריד סינטטי למי הברז כך שאין צורך באוסמוזה הפוכה.
💧 לא מומלץ לשתות מים מבקבוקי פלסטיק כי אי אפשר לדעת האם נחשפו לחום כבד בעת שהייה בחנות או בתחנת הדלק. בנוסף הם גורם משמעותי לזיהום הפלסטיק הכבד בכדור הארץ האהוב שלנו.
💧 פשוט תשתו מים, לפחות 2 ליטרים ביום. לכן חשוב שהמים יהיו טעימים לנו. אם מי הברז לא טעימים הפילטר המומלץ הוא פילטר על בסיס פחם. הפילטר הזה קיים בקנקני סינון, ברי מים וניתן גם להזמין פילטר שמתחבר מתחת לכיור.
לרוויה
תודה רבה לד"ר יניב עובדיה, דיטן רפואי לתזונת בלוטת התריס, על ההסברים המעמיקים ממחקריו על מי השתייה בישראל. ותודה לד"ר מיכל קרייטר ולמור מיינדהרט ממחלקת התזונה של אסותא על ההסברים"

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך